سود تو بهترین کیف پول تتر - سود تو

تتر را باید یکی از با ثبات ترین ارزهای دیجیتال دانست. در دنیای کریپتوکارنسی به ارز تتر، استیبل کوین یا کوین پایدار هم گفته می شود. استیبل کوین ها، کوین و یا توکن هایی هستند که قیمت آن ها همیشه به قیمت یک ارز دیگر وابستگی دارد. برای مثال تتر استیبل کوین دلار به حساب می آید و قیمت هر توکن تتر تقریبا برابر با ۱ دلار آمریکا است. تتر نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال برای نگهداری به کیف پول نیاز دارد. در این مقاله به بررسی بهترین کیف پول تتر می پردازیم. در ادامه همراه صرافی آنلاین سود تو باشید.

سرفصل‌های این آموزش

تتر، محبوب بازار کریپتوکارنسی ها

در صرافی ارز دیجیتال و بازار خرید و فروش انواع کوین ها، تتر با علامت اختصاری USDT نمایش داده می شود. تتر را می توان استیبل ترین کوین حال حاضر دنیای کریپتوکارنسی دانست. تتر در ابتدا فقط بر روی بلاکچین Omni عرضه شد. با استقبال کاربران نسخه های دیگر تتر برای بلاک چین های اتریوم و ترون نیز به وجود آمد. به توکن هایی که بر روی بلاک چین اتریوم عرضه می شود، توکن ERC20 و به توکن هایی که روی بلاک چین ترون هستند، توکن TRC20 گفته می شود. در ادامه تفاوت این دو مفهوم در انتخاب کیف پول را بررسی می کنیم.

از چه پلتفرمی استفاده می کنید؟

نرخ ارز دیجیتال تتر بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می شود. نکته مهم درباره انتخاب کیف پول تتر برای خرید و فروش، پلتفرم است. در حال حاضر تتر فقط بر روی سه پلتفرم Omni، اتریوم و ترون قابل استفاده است. نکته مهم اینجاست که کاربر باید بداند در حال حاضر از کدام نسخه تتر استفاده می کند. کاربری که از تتر پلتفرم اتریوم استفاده می کند، نمی تواند تترهای خود را به کاربری در پلتفرم ترون بفروشد. به عبارت بهتر هیچ کدام از این تترها با هم سازگار نیستند و قابلیت ارسال به آدرس های هم را ندارند. در صورت ارسال تتر یک پلتفرم به پلتفرم دیگر، کاربر تمام پول خود را از دست خواهد داد.

چگونه بهفمم از چه تتری استفاده می کنیم؟

صرافی های آنلاین از همه پلتفرم ها پشتیبانی نمی کنند. برخی از صرافی ها صرفا از پلتفرم اتریوم استفاده می کنند. برخی دیگر فقط پلتفرم ترون را پوشش می دهند. به همین دلیل پیش از خرید کیف پول یک صرافی باید بدانیم که آیا این کیف پول از تترهای ما پشتیبانی می کند یا خیر. برای فهمیدن این موضوع که آدرس کیف پول تتر ما مربطو به کدام پلتفرم است می توان از راهنمای زیر کمک گرفت:

  • آدرس کیف پول های پلتفرم Omni با عبارت bc1 یا اعداد ۱ و ۳ شروع می شود.
  • آدرس کیف پول تتر در پلتفرم اتریوم با ۰X آغاز می شود.
  • آدرس تتر ترون نیز با TX آغاز می شود.

در حال حاضر اکثر صرافی های بزرگ دنیا بیشتر به سمت تتر اتریوم رفته اند و از این پلتفرم پشتیبانی می کنند.

برای انتخاب کیف پول تتر چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

انتخاب کیف پول تتر کاملا به انتظارات کاربر برمی گردد. نمی توانیم کیف پولی را بهتر از دیگران بدانیم. ممکن است فردی برای امنیت کیف پول ارزش بسیاری زیادی قائل باشد و حاضر است مبلغ زیای را در این زمینه هزینه کند. از طرف دیگر ممکن است برای یک تاجر امکانات کیف پول اهمیت بیشتری داشته باشد. اما به هر حال می توان فاکتورهای زیر را مهم ترین عوامل در انتخاب کیف پول تتر در نظر گرفت:

  • پلتفرم انتخابی برای ذخیره کردن تتر
  • تعداد توکن ها و توکن های قابل پشتیبانی کیف پول انتخابی
  • امنیت کیف پول
  • ابزارها و امکانات کیف پول

معرفی ۵ تا از بهترین کیف پول های تتر در دنیا

پس از اینکه مشخص کردیم چه عواملی برای ما اهمیت بیشتری دارند، به معرفی بهترین کیف پول تتر می پردازیم.

Ledger Nano S، یک کیف پول فیزیکی برای تتر

لجر نانو توانسته نزدیک به یک میلیون کیف پول سخت افزاری به فروش برساند. کیف پول های این شرکت محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. امنیت لجر نانو بسیار بالا است. از طرف دیگر با وجود یک نمایشگر OLED امکان رهگیری و تایید تراکنش ها به خوبی فراهم شده است. برای انجام تراکنش ها و تایید آن در این کیف پول باید از دکمه فیزیکی موجود بر روی آن استفاده کنیم.از آنجا که این کیف پول ها آنلاین نیستند، نمی توان آن ها را هک کرد. همچنین سارقین برای دزدیدن تترهای شما باید دستگاه را به دست آورند و بعد از آن تمام رمزهای شما را داشته باشند تا به دارایی های شما دست پیدا کنند.. همه این موارد امنیت کیف پول سخت افزاری لجر نانو را بسیار افزایش داده است.

با کمک لجر نانو می‌توان هنگام خرید و فروش تتر، خرید bnb، بیت کوین و سایر رمزارزها با آرامش خاطر عمل کرد. چراکه این کیف پول از اکثر ارزها پشتیبانی می‌کند و به واسطه امنیت مناسب، مثل یک بانک حافظ دارایی های ما است.

کیف پول Atomic، تازه وارد دنیای کریپوکارنسی

اتومیک را می توانیم تازه ترین کیف پول دنیای کریپتوکارنسی دانست. این کیف پول با شعار تمرکز روی امنیت، حفظ حریم خصوصی و غیرمتمرکز بودن ساخته شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Atomic امکان ذخیره سازی ۳۰۰ ارز دیجیتال بر روی این کیف پول وجود دارد. رابط کاربری ساده این کیف پول نیز باعث شده که همه افراد بتوانند از این کیف پول استفاده کنند.

Exodus، کیف پولی برای دسکتاپ

کیف پول Exodus را می توانیم اولین و مطمئن ترین کیف پول تحت دسکتاپ به حساب آوریم. سادگی، امنیت و پشتیبانی مناسب از جمله ویژگی هایی بود که کیف پول Exodus را به سرعت در بازار کریپتوکارنسی ها مشهور ساخت. این کیف پول بر روی سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس به سادگی قابل اجرا است.

Coinomi، پشتیبانی از همه تترها

کیف پول Coinomi را می توان تنها کیف پولی دانست که از همه پلتفرم های عرضه تتر پشتیبانی می کند. کیف پول Coinomi، امکان ارسال و دریافت ۱۲۰ ارز دیجیتال از جمله تتر را فراهم کرده است. امنیت بالا و سازگار با صرافی های مختلف از جمله ویژگی های مهم کیف پول Coinomi است.

کیف پول MyEtherWallet، قدیمی ترین کیف پول تتر

کیف پول MyEtherWallet یکی از قدیمی ترین کیف پول های تتر است. این کیف پول بیش از ۱۰۰۰ توکن را پشتیبانی می کند. این کیف پول غیرحضانتی است و با استفاده از عبارت یادآوری در صورت فراموشی رمز عبور می توان پول های داخل کیف را بازیابی کرد. امنیت، سادگی و رابط کاربری مناسب را می توانیم از دیگر ویژگی های این کیف پول بدانیم.

کیف پول مناسب، تضمین کننده امنیت تتر

انتخاب کیف پول مناسب تتر اهمیت زیادی دارد. در این مقاله سعی کردیم نگاهی به انواع کیف پول تتر و بهترین های آن داشته باشیم. امیدواریم با استفاده از اطلاعات ارائه شده بهترین کیف پول را برای نگه داری از تترهای خود انتخاب کنید. البته صرفا داشتن یک کیف پول برای شروع فعالیت در بازار رمزارزها مهم کافی نیست. برای شروع فعالیت شما به یک صرافی معتبر و آنلاین نیاز دارید.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سود تو اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی کنید. سود تو امکان خرید و فروش بیت کوین، تتر، بایننس، ترون و سایر رمزارزهای دیجیتالی را فراهم کرده است. صرافی آنلاین و ۲۴ ساعته سود تو امکانات متنوعی را برای کاربران در نظر گرفته است که برای استفاده از این امکانات کافی است فقط در سود تو ثبت نام کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
۶۵ نظر

۵
۶۵

بهترین کیف پول تتر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : کیف پول تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها