سود تو خرید بیت کوین بدون احراز هویت - سود تو

خرید بیت کوین بدون احراز هویت ، مسئله‌ای است که خیلی از افراد تمایل دارند جزئیاتی در مورد آن بدانند. البته که این کار کمی مشکل و پیچیده است. در این مقاله ما روش‌های مختلفی برای این‌کار پیشنهاد می‌کنیم. خیلی از این روش‌ها به صورت عمومی بیان شده است. کاربرانی که تابعیت ایران دارند باید پیش از هر فعالیت، شرایط روز را بررسی کنند.

طبق قانون سازمان ملل تا سال ۲۰۳۰ همه افراد باید داری هویت مجاز و قانونی باشند. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در دنیا با هویت رسمی خود شناخته نمی‌شوند. خیلی از آن‌ها به حساب‌های بانکی هم دسترسی ندارند. زیرا شناسنامه یا مدرک شناسایی معتبر ندارند.

البته که بسیاری از افراد در کشورهای جهان اول، دوست دارند به صورت ناشناس بیت کوین بخرند و ذخیره کنند. دلیل شما برای خرید بیت کوین به صورت ناشناس هرچه باشد؛ ما در این مقاله روش‌هایی را به شما خواهیم آموخت.

سرفصل‌های این آموزش

چطور به صورت ناشناس بیت کوین بخرم؟

در واقعیت خیلی از افرادی که تمایل به خرید بیت کوین بدون احراز هویت دارند، جزو افراد بدون هویت رسمی نیستند.

دلایل زیادی برای حفظ حریم خصوصی آنلاین افراد وجوددارد. قوانین در مورد رمزارزها به مرور تغییر می‎کند. همین باعث شده صاحبان رمزارزها به دنبال حفظ حریم خصوصی خود باشند. آن‌ها باید به طریقی مطمئن شوند که منابع کریپتوشان ناشناس و امن است. در ادامه با من همراه باشید:

روش‌های خرید بیت کوین بدون احراز هویت

در اوایل پیدایش بیت کوین، مقررات معاملات افراد شناخته نشده بود. اکسچنج‌های کریپتو دستشان برای ارتباط با هرکسی که می‌خواستند، باز بود. و کاربران شبکه بیت کوین و دارندگان کریپتو نگرانی خاصی نداشتند.

اما در حال حاضر، اکسچنج‌های معتبر باید سوابق مشتریان خود را به دولت‌ها عرضه کنند. دریافت مدارک شناسایی برای احراز هویت کاربران جزو ضروریات معاملات شده است. در عرض چندسال اخیر خیلی از شرایط تغییر کرده است.

با این حال هنوز هم روش‌های برای خرید رمزارز به صورت ناشناس وجود دارد:

ATM بیت کوین

دستگاه‌های ATM بیت کوین که در خیلی از شهرهای بزرگ دنیا وجود دارند. که برای خرید نیاز به کارت اعتباری دارند. امتیاز مثبت دستگاه ATMبیت کوین این است که نظارتی بر آنها وجود ندارد.

البته انواع دیگری از این دستگاه‌ها پروسه‌ی متمرکزتری برای خرید دارند. مثلا از شما شناسه‌ی احراز هویت می‌خواهند. چیزی مثل اسکن اثر انگشت؛ البته تعداد این نوع دستگاه‌ها کم است. پس می‌توانید برای ناشناس کردن برخی بیت کوین‌ها از این روش استفاده کنید.

https://nobitex.ir/

هنوز در برخی مناطق ATMهایی وجود دارد که پول نقد دریافت می‌کند و به شما بیت کوین می‌دهد. نقطه ضعف این روش، مقادیر بسیار اندک بیت کوین خریداری شده است.

برای مثال وقتی شما بخواهید به ارزش چندصد دلار بیت کوین بخرید، باید دسته‌های بزرگ پول نقد را به دستگاه بدهید. در خرید از ATM و از افراد (به قول معروف از دست)، شما باز هم تابع مقررات خرید و فروش بیت کوین خواهید بود. اما ناشناس می‌مانید.

البته هیچ‌یک از روش‌های این لیست شما را به صورت صد در صد ناشناس نخواهد گذاشت. ولی به هرحال از پرکردن لیست اطلاعات شخصی در یک صرافی، راحت‌تر است.

اکسچنج‌های P2P

اگر شما برای خرید بیت کوین با پول نقد کار می‌کنید، و مجبورید برای تبدیل داریی خود به بازارهای محلی مراجعه کنید؛ بهتر است از صرافی‌های همتا به همتا استفاده کنید. در این صرافی‌ها شما از کارتهای یک‌بار مصرف استفاده می‌کنید و نیازی به ارائه مدارک شناسایی برای خرید و تبادل ندارید.

در شبکه بیت کوین، شما راهی برای تبدیل کریپتو به یک محصول فیزیکی ندارید. اما در مبادلات محلی می‌توانید به راحتی تجارت کنید.

ممکن است شما بیت کوین داشته باشید و بخواهید کالایی را بخرید. می‌توانید این معامله را انجام دهید. تا زمانی که بیت‌کوین‌ها تبدیل نشده باشد، این معامله می‌تواند ناشناس باقی بماند.

به مشاغل خلاقانه فکر کنید؛

ایده پشت بیت‌کوین، ارز بودن آن بوده است. بسیاری از افراد از آن برای مبادله‌ی انواع کالا و خدمات استفاده می‌کنند. کمترند افرادی که تجارت بیت کوین با سایر رمزارزها را انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید شروع به ذخیره بیت کوین، بدون ثبت رسمی خریدهایتان بکنید؛ بهتر است به مشاغل جدید فکر کنید.

مشاغلی که در آن شما زمان یا مهارتی از خود را بفروشید و در ازای آن بیت کوین یا سایر رمزارزها را دریافت کنید.

در این مقاله شما می‌توانید با دیگر روش‌های به دست آوردن بیت‌کوین آشنا شوید.

خرید مستقیم از ماینرها

یک راه ایده‌آل برای خرید بیت‌کوین به صورت ناشناس، خرید مستقیم از یک ماینر است. بیت کوین‌های جدید را بدون هیچ پیگیری و به صورت ناشناس می‌توانید بخرید. گاهی استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مجبور به فروش بخشی از محصول خود می‌شوند. زیرا به بیتکوین‌های جدید، حق بیمه‌ی سنگینی تعلق می‌گیرد.

اگر ماینری پیدا کردید که می‌خواهد بیت کوین یا دیگر کریپتوهای استخراج شده‌اش را بفروشد، شما می‌توانید با پول یا محصول دیگری معامله کنید.

البته که پیدا کردن ماینر و خرید مستقیم از آن، آسان نیست؛ ولی اگر چنین شرایطی را داشتید، یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بیت‌کوین یا رمزارز بدون ثبت رکوردهای زیاد است.

اکسچنج‌های ناشناس

صرافی‌های اصلی و معتبر مثل بیت‌رکس بدون احراز هویت، معامله شما را تأیید نمی‌کند. با این‌حال صرافی بایننس به شما اجازه می‌دهد تا دو بیت کوین در روز به دست آورده و بدون شناسایی از بازار کنار بروید.

یک راه خیلی مهم برای معامله به صورت ناشناس استفاده از صرافی‌هاست. مخصوصا صرافی‌های غیر متمرکز.

معرفی چند اکسچنج‌ ناشناس

اگر شما نمی‌خواهید به هیچ عنوان در هنگام تجارت رمزارزها، مورد احراز هویت قرار بگیرید؛ یک‌سری گزینه برایتان وجود دارد. ما در این مقاله فقط تعدادی از این صرافی‌ها را معرفی می‌کنیم. البته این به معنی تأیید آن‌ها نیست. قبل از اعتماد به هر صرافی به طور دقیق در مورد آن بررسی و تحقیق کنید.

Bitmex: اگر ساکن هرجایی غیر از امریکا هستید، می‌توانید بیت کوین خود را در بیت مکس معامله کنید. خرید بیت کوین به صورت ناشناس و فروش آن، بدون ارائه مدارک شناسایی! معامله‌ی بیت کوین به مقدار نامحدود امکانی است که در بیت مکس برای شما فراهم می‌شود.

BitQuick: برای معامله در بیت کوئیک، شما حتی نیاز به ساخت اکانت ندارید. فقط کافی است آدرس یک کیف پول بیرونی و یک ایمیل داشته باشید. به راحتی می‌توانید وارد معاملات شوید.

Bisq: در مورد بیسک، فقط کافی است شما اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنید. می‌توانید تجارت خود را با ساختن یک اکانت برای کیف پول خود انجام دهید. این موضوع شما و معاملاتتان را تا حد زیادی ناشناس نگه می‌دارد.

صرافی‌های نیمه ناشناس

گزینه‌های دیگری هم وجود دارد که نیاز به شناسایی هویت رسمی شما نداشته باشند. اما آی‌پی و رکورد تراکنش‌های شما را ذخیره می‌کنند.

برخلاف شبکه‌های P2P، صرافی‌هایی هستند که نقدینگی بالایی دارند. آن‌ها شرایط قیمت‌گذاری بهتری برای خریدار و فروشنده فراهم می‌کنند. همچنین به دلیل رسمی و تحت نظارت بودن، معاملات از امنیت بیشتری برخوردار است. یک‌بار دیگر می‌توانید در مورد این صرافی‌ها بخوانید!

Coinbase

Xcoins

BitFinex

صرافی‌های غیرمتمرکز

خیلی از کاربران کریپتو، طدفدار ایده‌ی عدم تمرکز در صرافی‌ها هستند. زیرا این دسته از صرافی‌ها امکان معامله، بدون قوانین و ساختار پیچیده‌ی صرافی‌های متمرکز را به شما می‌دهند.

البته که مبادلات در این صرافی‌ها نقاط مثبت و منفی خاص خود را دارد؛ ولی راه مناسبی برای تجارت رمزارز و بیت کوین به صورت تقریبا ناشناس هستند.

تعدادی از صرافی‌های غیرمتمرکز عبارتند از:

Changelly

ShapeShift

برای خرید بیت کوین نکات ایمنی را جدی بگیرید!

وقتی خرید بیت کوین و سایر رمزارزها در بستر اینترنت صورت می‌گیرد، امکان هک شدن اکانت یا کیف پول شما وجود دارد. با اینکه خاصیت رمزنگاری باعث شده کار شبکه بیت کوین خیلی عالی پیش برود؛ اما حفظ امنیت در حالت آنلاین، در این تکنولوژی جای بحث دارد. هر تراکنش شما در شبکه‌ی بیت کوین در یک بلاک چین عمومی رکورد می‌شود. یعنی رکورد فعالیت‌های شما قابل دسترسی و پیگیری است.

شما خوب می‌دانید که مراقبت از دیتای شخصی شما در فضای اینترنت چقدر اهمیت دارد! دقت شما در این موضوع امکان انواع سوءاستفاده‌ها را به حداقل می‌رساند. در ادامه نکات ریز و طلایی حفاظت از اطلاعات حسابتان را یادآوری خواهیم کرد:

کیف پول رمزارز و خرید بیت کوین به صورت ناشناس

اگر شما از یک آدرس کیف پول در معاملات خود استفاده می‌کنید؛ دست نگه دارید. این روش احتمال شناسایی شما و هک آدرس کیف پولتان را بسیار بالا می‌برد. برای حفظ امنیت معاملات و تراکنش‌های خود مقاله‌ی سود تو در مورد کیف پول رمزارز را بخوانید.

توصیه می‌کنیم برای هر تراکنش یا مبادله از یک آدرس جدید استفاده کنید. کاربران شبکه، برای حفظ امنیت و همچنین تا حدودی ناشناس ماندن از مفهوم Change Address استفاده می‌کنند. برای مثال Coinbase در سرویس کیف پول خود، به صورت خودکار برای هر تراکنش، آدرس جدیدی برای Wallet شما ارائه می‌کند.

در انتخاب مرورگرتان دقت کنید.

وقتی می‌دانید بیت کوین چیست و چگونه می‌توان بیت کوین خرید ، حالا باید به موارد جزیی‌تر فکر کنید. مثلا این نکته‌ی مهمی است که بدانید استفاده از یک Browser ثابت برای ورود به دنیای اینترنت و ورود به مبادلات بیت کوین، غلط است. بسته به نوع دیوایس و مرورگر مورد استفاده‌ی شما، راه‌های امن‌تر کردن و حفاظت معاملات شما متفاوت خواهد بود. ولی سعی کنید از مرورگرهای متفاوت برای ورود به شبکه استفاده کنید.

برخی توصیه می‌کنند از بروزر امن TOR استفاده کنید. ولی با این‌حال باز هم مراقب باشید، زیرا از دست هکرها در امان نخواهید بود.

مراقب کیف پول‌های SPV باشید!

نگهداری کریپتوهای شما در این کیف پول‌ها واقعا خطرناک است. دلیل امن نبودن این کیف پول‌ها، تعداد بالای آدرس‌هایی است که روی سرورهای SPV ذخیره می‌کنند. این مسئله شرایط راحت‌تری را برای هکرها فراهم می‌آورد. بهتر است به سراغ ریسک SPV ها نروید. با کم شدن قیمت کیف پول‌های سخت افزاری، ایده‌ی خوبی است که مقداری از پول نقد خود را به صورت کریپتو سرمایه‌گذاری کنید.

پسورد؛ مسئله مرگ و زندگی!

اگر الگوی ثابت و مشخصی برای ساخت پسورد دارید بهتر است روش‌تان را تغییر دهید. نسل‌های جدید نرم‌افزارهای هک، ممکن است الگوهای قبلی را به راحتی شناسایی کنند. بهتر است به سراغ زنجیره‌ کلمات و کاراکترهای ذهنتان بروید.

نتیجه گیری

خیلی از افراد به دلایل گوناگون دوست دارند در معاملات بیت کوین و رمزارزها ناشناخته باقی بمانند. البته ناشناس بودن به صورت صد در صد یک افسانه بیش نیست؛ اما می‌توانید تا حد زیادی ردپایی از هویت رسمی خود در تراکنش‌ها باقی نگذارید.

ما روش‌های متعددی را برای به دست آوردن و خرید بیت کوین به صورت ناشناس نام بردیم. از جمله:

  • استفاده از ATM بیت کوین
  • صرافی‌هایP2P
  • صرافی‌های غیرمتمرکز
  • صرافی‌های ناشناس(غیر معتبر)
  • خرید مستقیم از ماینرها
  • خرید مستقیم از فروشنده بیت کوین(با پول نقد)
  • فروش زمان یا خدمات(غیر قابل پیگیری) و دریافت بیت‌کوین

و برای بالاتر بردن امنیت و حفاظت از اطلاعات روش‌ها و نکته‌های طلایی را به شما یادآوری کردیم.

آیا این مطلب مفید بود؟
۴۸ نظر

۵
۴۸

خرید بیت کوین بدون احراز هویت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : امنیت تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها