سود تو لایو پیپر، سرویس غیرمتمرکز پخش ویدیو مبتنی بر ویدیو - سود تو

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پس از راه‌اندازی صندوق بیت کوین توسط تیم گری اسکیل، این شرکت آمادگی خود را برای راه‌اندازی صندوق جدیدی با ارزهای دیجیتال دیگر اعلام کرده است. این صندوق جدید، لایو پیپر نام دارد و در ابتدا با ارزهای معروفی مانند چین لینک و فایل کوین معرفی و راه‌اندازی شد. لایو پییر یک سرویس اختصاصی برای پخش آنلاین ویدیو است که برای با هدف بالا بردن کیفیت پخش ویدیوها و پایین آوردن هزینه‌های آن‌ها ایجاد شده است. اگر به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه دارید در ادامه، همراه کارشناسان سود تو باشید تا با لایو پیپر و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

لایو پیپر چیست؟

اگر جز کسانی هستید که از طریق یک صرافی ارز دیجیتال در تهران اقدام به سرمایه‌گذاری روی ارزهای مختلف کرده‌اید با اتریوم یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین ارزهای دیجیتال آشنا هستید. لایو پیپر یک سرویس غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که به کمک استفاده از سیستم پردازشی افراد مختلف سعی در بالا بردن کیفیت ویدیوها دارد.

بالا بردن کیفیت ویدیوها هزینه مالی و پردازشی زیادی دارد به همین دلیل کاربرانی که سیستم پردازشی خود را در اختیار شبکه قرار دهند در ازای آن، توکن مخصوصی دریافت می‌کنند. لایو پیپر یک پلتفرم ویدیویی نیست که کاربران بتوانند با آن به صورت مستقیم تعامل داشته باشند. در حقیقت، لایو پیپر یک روش کاربردی برای سازندگان نرم‌افزار است که به کمک آن می‌توان کدگذاری و تبدیل فرمت ویدیوها را به کسانی سپرد که سیستم پردازشی خود را با شبکه به اشتراک گذاشته‌اند.

چه کسانی از لایو پیپر توکن دریافت خواهند کرد؟

کسانی که در این برنامه شرکت کنند برای تشویق به ادامه همکاری، توکن LPT  دریافت خواهند کرد. کسانی که ویدیوها را کدگذاری می‌کنند (ORCHESTRATORS) و کسانی که برای تضمین نقدینگی، توکن‌های خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند سپرده‌گذار (DELEGATORS) نامیده می‌شوند. در حالت کلی به چنین افرادی ماینر ویدیو نیز گفته می‌شود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید عدم حضور قیمت توکن‌های اختصاصی در لیست قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌های معمولی است. به همین دلیل برای خرید توکن LPT باید رویه خاصی را انجام دهید که در ادامه آن را به شما خواهیم گفت.

لایو پیپر چیست؟ صرافی ارز دیجیتال سود تو

چرا استفاده از لایو پیپر برای توسعه دهنگان به صرفه‌ است؟

کسانی که به صورت تخصصی روی توسعه نرم‌افزارها کار می‌کنند از هزینه بالای پخش آنلاین فیلم و ویدیو در قالب هزینه سرویس‌های دریافتی و افزایش تبلیغات باخبر هستند. وظیفه سرویس لایو پیپر به حداقل رساندن این هزینه‌ها است. از طرفی باید در نظر گرفت که استفاده از توکن LPT مانند تبدیل بیت کوین به ریال نیست که به آسانی بتوان در صرافی‌های مختلف آن را انجام داد. به همین دلیل این سرویس برای کسانی که صرفا قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارند مناسب نخواهد بود.

نحوه عملکرد لایو پیپر چگونه است؟

در روش لایو پیپر از قدرت پردازنده مرکزی، گرافیکی و پهنای باند کسانی که کامپیوتر خود را در اختیار شبکه قرار داده‌اند استفاده می‌شود. کسانی که برای برنامه‌های ویدیویی خود از لایو پیپر استفاده می‌کنند از ارزهایی مانند بیت کوین، بایننس کوین و غیره برای پرداخت هزینه نمی‌توانند استفاده کنند و باید کارمزد خدمات لایو پیپر را باید با توکن اختصاصی این سرویس یعنی LPT بپردازند. همچنین افراد می‌توانند با سرمایه‌گذار توکن‌هایی که دارند به سپرده‌گذار تبدیل شوند و با دریافت کارمزد از لایو پیپر سود زیادی به دست بیاورند.

چگونه می‌توان توکن مخصوص لایو پیپر را خریداری کرد؟

اگر سایت صرافی‌های ایرانی را باز کنید به راحتی می‌توانید قیمت لحظه ‌ای دوج کوین، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای رایج بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید اما هر چقدر بگردید توکن LPT را پیدا نخواهید کرد. نکته قابل توجه این است که تا آوریل ۲۰۲۱ نیز این توکن به لیست موجودی‌های صرافی بایننس اضافه نشده است. بنا بر این برای خرید این توکن تنها باید به صرافی‌های خاصی مراجعه کنید. از صرافی‌هایی که توکن مخصوص لایو پیپر را ارائه می‌دهند می‌توان Hobit، Uniswap و Balancer را نام برد.

لایو پیپر را چگونه می‌توان نگه‌داری کرد؟

برای خرید توکن مخصوص لایو پیپر باید حتما از کیف پول‌های اتریوم استفاده کنید. از بهترین کیف پول‌های اتریوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چه سرویس‌هایی رقیب لایو پیپر هستند؟

لایو پیپر مزایای زیادی برای توسعه دهنگان نرم‌افزار دارد اما تنها سرویس ارتقای کیفیت پخش آنلاین ویدیو نیست. از دیگر سرویس‌هایی برتر این زمینه می‌توان تتا (Theta) را نام برد که از شیوه دیگری برای این کار استفاده می‌کند. تتا برای بالابردن کیفیت پخش آنلاین ویدیو از پهنای باند کاربران خود استفاده می‌کند و در ازای پهنای باند اشغال شده به آن‌ها توکن مخصوص خود را پاداش می‌دهد. یکی دیگر از سرویس‌هایی که شباهت عملکردی بیشتری به لایو پیپر دارد ویدیو کوین (VideoCoin) است که که وظیفه تقسیم انجام محاسبات را بین کامپیوترهای شبکه برعهده دارد.

موفقیت لایو پیپر به توانایی گسترش مقیاس‌پذیری برای پاسخ‌گویی به تقاضاها بستگی دارد. در حال حاضر یعنی ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی لایو پیپر یک شبکه کوچک است اما می‌تواند گسترش یابد و به سرویسی گسترده و فراگیر تبدیل شود.

در نهایت اگر جز کسانی هستید که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید می‌توانید با کمک بخش‌های مختلف صرافی سود تو از قیمت لحظه‌ای لایت کوین، بیت کوین و مقالات کاربردی که برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم باخبر شوید.

تبدیل شدن به تریدرهایی حرفه‌ای با سود تو

سود تو یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال کشور است و شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند در شرایط تحریم، معماملات ارزی خود را به آسانی انجام دهند. برای استفاده از خدمات سود تو کافی است در سایت ثبت نام کنید و پس از اهراز هویت از خدمات ما بهره‌مند شوید. هدف ما ارائه خدمات به مشتریان گرانقدر خود با بالاترین کیفیت و برطرف کردن نیاز آن‌ها است.

آیا این مطلب مفید بود؟
۳۵ نظر

۵
۳۵

لایو پیپر، سرویس غیرمتمرکز پخش ویدیو مبتنی بر ویدیو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : امنیت تاريخ : 26 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها