سود تو آیا بهار بیت کوین در راه است؟ - سود تو

تحلیل گران معتقدند بر اساس الگوی تکنیکال Wyckoff هنوز زمستان بیت کوین به پایان نرسیده است و فشارهای فزاینده می‌تواند به پایین آمدن قیمت بیت کوین منجر شود، اما بهار بیت کوین در راه است. با سود تو همراه باشید تا به تحلیل وضعیت بیت کوین براساس الگوی تکنیکال وایکاف بپردازیم.

به گزارش کوین تلگراف، الگوی تکنیکال وایکاف، اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است و از آن برای پیش بینی قیمت بعدی بیت کوین استفاده می‌کنند.

بر اساس الگوى تکنیکال وایکاف، زمستان ارزهاى دیجیتال ۶ هفته دیگر تمام می‌شود. برخی از تحلیلگران گفته‌اند که افت بیتکوین زیر ۲۹۰۰۰ دلار نشانگر شروع “بهار” است؛ زیرا با بازگشت از این قیمت، حرکت صعودی بیت کوین آغاز خواهد شد. در روزهای اخیر نیز قیمت به ۳۵ هزار دلار رسید. با این حال برخى نیز هشدار می‌دهند که بیتکوین هنوز به اندازه‌ی کافى پایین نبوده است.

بررسی قیمت بیت کوین بر اساس الگوی wyckoff

به گفته‌ی Filbfilb، تحلیلگر بازار و بنیانگذار مجموعه معاملات Decentrader، با توجه به آنچه در کوتاه مدت اتفاق می افتد، زمان خوبى براى ورود نیست و اکنون خیلى زود است. روند اصلاحى ممکن تا اوایل زمستان طول بکشد.

این تحلیلگر مستقل معتقد است:

«در طی چند هفته اخیر، الگوی Wyckoff چندین بار ترسیم شده است، زیرا چارتیست ها سعی می‌کنند عملکرد قیمت را با نظر خود در مورد آنچه قرار است اتفاق بیافتد مطابقت دهند. در چنین شرایطی این افراد سایر علائم هشدار دهنده را نادیده می‌گیرند و از داده‌هایی که منطبق با دیدگاه آن‌ها نیست اجتناب می‌کنند.»

فلیب فلیب تحلیلگر بازار

Filbfilb عنوان کرده است که خود نیز در طی چند هفته گذشته بارها و بارها این الگوی وایکاف را رسم کرده است، اما زمانی می‌توانیم قیمت ۲۹ هزار دلار را کف واقعی در نظر بگیریم که بین اندازه روند نزولی و مدت زمان تجمع مجدد نیز همبستگی وجود داشته باشد.

GBTC مانعی برای بهبود بیت کوین

یکی از موانع بهبود بیتکوین، آزاد سازى دارایى شرکت grayscale است. بزرگ‌ترین آزادسازی GBTC، امسال در ماه ژوئیه رخ می‌دهد و همانند آزادسازی‌های قبلی که بی ثباتی بیتکوین را به دنبال داشت، احتمال فشار رو به پایین بر قیمت وجود دارد. در نمودار بالا می‌توانید جدول آزادسازی شرکت گری اسکیل را مشاهده کنید.

با توجه به وجود این موانع، در حال حاضر خیلی زود است که بگوییم مدت زمان پایین بودن بیت کوین به سر آمده است. باید اجازه داد تا بعد از پایان روند نزولی و ثبات بازار، مدت زمان لازم برای تجمع مجدد نیز طی شود. پیش بینی می‌شود در اواسط پاییز تا ابتدای زمستان به تدریج شاهد بهار بیت کوین باشیم.

آیا این مطلب مفید بود؟
۳۶ نظر

۵
۳۶

آیا بهار بیت کوین در راه است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها