سود تو رکورد شکنی بیت کوین بعد از ۳ سال، ورود به کانال ۱۳ هزار دلار - سود تو

کندل قیمت ماهانه بیت کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ (سالی که بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود در حدود ۲۰۰۰۰ دلار رسید) در بالاتر از ۱۳ هزار دلار بسته شد. اتفاقی که می‌تواند نویدبخش روزهای طلایی برای بیت کوین باشد.

به گزارش کوین تلگراف، کندل ماهانه بیت کوین در ماه اکتبر، برای اولی بار از دسامبر ۲۰۱۷ بالاتر از ۱۳ هزار دلار بسته شده است. این اتفاق در حالی رخ‌داده است که پیش‌ازاین در ماه اکتبر شاهد بسته شده کندل های روزانه و هفتگی در بالاتر از سطح مقاومت بازار بودیم.

تریدر هایی که به خرید و فروش ارز به صورت اینترنتی مشغول هستند، معمولاً از چارت‌های ماهانه برای تعیین روند بلندمدت دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. در چارت ماهانه، هر کندل نشانگر وضعیت معاملات در طول یک ماه است. با استفاده از چارت ماهانه بیت کوین می‌توان فعالیت چندین سال بیت کوین را به‌راحتی مشاهده کرد.

چارت‌های ماهانه در کنار چارت‌های هفتگی اهمیت زیادی در بررسی بازه‌های زمانی طولانی‌مدت دارند. وجود یک جهش مهم در کندل های ماهانه و شکسته شدن سقف بااهمیتی مانند ۱۳ هزار دلار در چارت ماهانه بیت کوین اتفاق بسیار مهمی در آنالیز تکنیکال محسوب می‌شود.

عبور از ۱۳ هزار دلار یعنی ۲۰ هزار دلار دور از دسترس نیست!

کوین تلگراف در گزارش قبلی خود و در مصاحبه بای کتی وود یکی از سرمایه‌گذاران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت عبور از سقف ۱۳ هزار دلاری برای بیت کوین اشاره کرده بود.

کتی وود که ۱۱ میلیارد دلار از دارایی‌های شرکت سرمایه‌گذاری Ark invest را کنترل می‌کند دراین‌باره گفته بود که مقاومت کمی در قیمت ۱۳ تا ۲۰ هزار دلار برای بیت کوین وجود دارد. به‌این‌ترتیب اگر بیت کوین بتواند از این سقف عبور کند احتمال صعود به یک رکورد جدید نیز وجود خواهد داشت. وود گفته بود:

«ازلحاظ تکنیکال بعد از عبور از ۱۳ هزار دلار مقاومت کمی وجود خواهد داشت و بیت کوین در راه برگشت به قله‌های اواخر سال ۲۰۱۷ (حدود ۲۰ هزار دلار) قرار خواهد گرفت. البته از رخ دادن این اتفاق مطمئن نیستیم اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که احتمالاً بیت کوین به‌جای محدوده معاملاتی بین ۶ تا ۱۰ هزار دلار، در محدوده ۱۰ تا ۱۳ هزار دلار قرار بگیرد.»

رالی اخیر بیت کوین، باعث خوش‌بینی تریدر ها شده است. زیرا روند صعود پله‌ای را نشان می‌دهد. با افزایش قیمت و تمایل بیشتر به خرید بیت کوین، سطح‌های حمایتی جدید ایجاد می‌شود که باعث ثبات بیشتر روند صعودی آن خواهد شد.

تریدر ها چه انتظاری در کوتاه‌مدت از بیت کوین دارند؟

در آینده نزدیک، تریدرها خود را برای یک پولبک جزئی آماده می‌کنند. از نظر تکنیکال، نمودار بیت کوی به شکل قابل توجهی بالاتر از میانگین حرکت کوتاه‌مدت کلیدی خود بسته شده است.

تریدرهای حرفه‌ای اعتقاد دارند که احتمال برگشت بیت کوین به قیمت زیر ۱۳ هزار دلار و حتی تا ۱۲ هزار دلار وجود خواهد داشت. این اتفاق برای کف سازی طبیعی به نظر می‌رسد و می‌تواند سوخت لازم برای جهش بیت کوین به سقف‌های بالاتر را فراهم کند.

آیا این مطلب مفید بود؟
۸ نظر

۲
۸

رکورد شکنی بیت کوین بعد از ۳ سال، ورود به کانال ۱۳ هزار دلار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها