سود تو تاثیر انتخابات آمریکا بر بیت کوین؛ چالش جدید پادشاه رمزارزها - سود تو

بیت کوین خود را برای مقابله با چالش‌های مربوط به روی کارآمدن دموکرات‌ها در آمریکا و موضوعات مربوط به ویروس کرونا آماده می‌کند. به گزارش کوین تلگراف، با آغاز بحث‌های انتقال قدرت در آمریکا در طی دو ماه آینده، هفته‌های پرچالشی را در پیش رو دارد.

بعد از این که جو بایدن، نماینده دموکرات‌ها، در روزهای آخر هفته قبل به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا معرفی شد، قیمت بیت کوین کمی سقوط کرد، اما حمایت مناسب در بازار سبب شد تا این سقوط ادامه دار نباشد. حالا افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول هستند می‌خواهند بدانند در آینده وضعیت اولین رمزارز دنیا چگونه خواهد بود.

سرفصل‌های این آموزش

بررسی وضعیت بیت کوین بعد از انتخابات آمریکا

شور و هیجان انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و مناقشه بر سر نتایج انتخابات توجه‌ها را به واشنگتن جلب می‌کند. کارشناسان هشدار داده بودند که نواسانات بازار بعد از اعلام نتایج انتخابات غیرقابل اجتناب است. حالا کارشناسان منتظر هستند تا ببینند وضعیت بازار در هفته‌های باقی مانده تا پایان رسمی ریاست جمهوری ترامپ و انتقال دولت چه تغییری خواهد کرد.

با اینکه بعد از اعلام خبر پیروزی بایدن، بورس‌های جهان رشد خوبی از خود نشان دادند و بورس ژاپن به بالاترین سطح خود در ۲۹ سال اخیر رسید اما بیت کوین شاهد متوقف شدن روند صعودی و سقوط قیمت به ۱۴۴۰۰ دلار در هفته گذشته بود. بیت کوین با موفقیت این شوک را پشت سر گذاشت و هم اکنون نیز قیمت بیت کوین در محدوده بالاتر از ۱۵۲۰۰ دلار قرار دارد.

طلا و بیت کوین پیروز واقعی انتخابات هستند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، شمارش آرا را به چالش کشیده است و می‌تواند در آینده مشکلات بیشتری برای انتقال قدرت به بایدن ایجاد کند. این موضوع باعث سردرگمی و ایجاد احساسات متناقض در بازار شده است.

با این حال، تحلیل گران غالباً استدلال می‌کنند که صرف نظر از اینکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا خواهد شد، بیت کوین و طلا به عنوان پناهگاه‌های امن سرمایه گذاران، برنده‌های واقعی انتخابات در طولانی مدت هستند. تورم یکی از دلایلی است که این تحلیل را تقویت می‌کند. مشکلات مالی ایالات متحده، افزایش بدهی و در نهایت کاهش ارزش دلار، سرمایه گذاران را به سمت بازارهای با ارزشی مانند ارزهای دیجیتال سوق می‌دهد.

مایکل سایلور مدیرعامل MicroStrategy در توئیتی اعلام کرده بود:

“بیت کوین به عنوان حاکم مطلق رمزارزها، دارای ساختاری مهندسی شده برای میزبانی ایده آل از دارایی‌ها و حفظ ارزش پول در بلند مدت است. این موضوع BTC را به گزینه‌ای مناسب برای حفاظت از دارایی سرمایه گذاران تبدیل می‌کند. اما تنها تعداد کمی از افراد این موضوع را درک می‌کنند”

جولان ویروس کرونا در اروپا و تاثیر آن بر بیت کوین

همزمان با اعلام نتایج انتخاباتی در آمریکا، ویروس کرونا در حال به چالش کشیدن توان دولت‌ها در سراسر جهان خصوصاً اروپا است. رفتارهای دولت اروپایی برای قرنطینه و تعطیلی شهرها با مقاومت مردم رو به رو شده است. با اینکه خبرهای خوبی از واکسن کرونا به گوش می‌رسد اما حداقل در میان مدت کشورهای اروپایی با مشکلات بسیار زیادی رو به رو خواهد بود.

بازگشت به دوران قرنطینه‌ها می‌تواند باعث رشد مجدد بیت کوین شود. همزمان با اولین موج از قرنطینه‌ها در بهار، قیمت بیت کوین که در حوالی ۵ هزار دلار بود در عرض ۲ ماه به محدوده بیشتر از ۹ هزار دلار رسید. این اتفاق می‌تواند دوباره تکرار شود. از این رو کارشناسان پیش بینی می‌کنند سال ۲۰۲۱، سال قدرت نمایی بیت کوین باشد و در سه ماه نخست آن شاهد افزایش قیمتش باشیم.

احتمال اصلاح قیمت بیت کوین وجود دارد

با اینکه بازار بیت کوین بعد از انتخابات آمریکا همچنان صعودی پیش بینی می‌شود اما امکان اصلاح قیمت برای کف سازی وجود خواهد داشت. رسیدن بیت کوین به سقف‌های جدید به معنای افزایش تمایل سرمایه گذاران برای ذخیره سود و ترس از ریزش است. به همین دلیل احتمال افزایش فروش بیت کوین و اصلاح قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

آیا این مطلب مفید بود؟
۲ نظر

۵
۲

تاثیر انتخابات آمریکا بر بیت کوین؛ چالش جدید پادشاه رمزارزها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها