سود تو لحظه شماری برای رکورد جدید بیت کوین؛ عبور از مرز ۱۷ هزار دلار - سود تو

سلطه بیت کوین بر بازار در حال افزایش است و همزمان آلت کوین‌ها نیز در حال حرکت به سمت سطح‌های جدید هستند. این موضوع ممکن است بهترین فرصت برای یک رالی جدید برای پادشاه ارزهای دیجیتال باشد تا رکوردهای جدیدی را پشت سر بگذارد.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین در حال جهش است و هیچ گریزی از آن نیست. در مقابل اما اکثر آلت کوین‌های بزرگ، از بازار گاوی بیت کوین رنج می‌برند و ممکن است سرمایه آن‌ها نیز به سمت بیت کوین حرکت کند. در چنین شرایطی سؤالی که برای تریدر ها و افراد در حال خرید ارز دیجیتال در ایران پیش می‌آید این است که این روند تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟ آیا بیت کوین می‌تواند به صعود خود ادامه دهد؟

شکسته شدن سطوح مقاومتی چند ساله بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر همچون یک گاو خشمگین در حال شکستن تمام سقف‌های چند ساله خود است. عبور از سقف ۱۱.۳۰۰ دلار، سپس ۱۲.۴۰۰  و در نهایت ۱۳ هزار دلار اتفاق خوبی بود که در سال اخیر رخ داد. فعلاً، صعود بیت کوین در حدود ۱۴ هزار دلار متوقف‌شده است.

اما بعد از شکستن سقف ۱۴.۴۰۰ دلار فاصله چندانی بیت کوین و رسیدن به سقف ۱۷ هزار دلاری و بعدازآن رسیدن به رکورد قیمتی جدیدی برای پادشاه رمز ارزها وجود نخواهد داشت. اما آیا بیت کوین می‌تواند موفق به انجام چنین کار بزرگی شود؟

از ماه سپتامبر (شهریور ۹۹) خرید و فروش بیت کوین رونق بیشتری پیدا کرد و به‌تدریج دامنه سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت. در حال حاضر نیز فروش آلت کوین‌ها و ورود سرمایه آن‌ها به مارکت بیت کوین در حال افزایش است. این موضوع می‌تواند به کمک بیت کوین بیاید تا به‌سلامت از سقف ۱۴ هزار دلاری نیز عبور کند.

۳ سطح قیمتی کلیدی بیت کوین که باید تحت نظر بگیرید

در حال حاضر سه سطح مقاومت در سقف قیمتی ، مقاومت در سطح میانی و سطح حمایتی مهم‌ترین سطوح قیمتی بیت کوین هستند که باید تحت نظر بگیریم.

  1. مقاومت در سقف قیمتی در حدود ۱۴.۴۰۰ دلار شکل می‌گیرد. بیت کوین برای جهش به سمت ۱۷ هزار دلار باید از این سقف عبور کند.
  2. مقاومت در سطح میانی در حدود ۱۳.۸۰۰ دلار (قیمت فعلی بیت کوین) قرار دارد. عبور از این سطح مقاومت، بیت کوین را به کانال ۱۴ هزار و روبه‌رو شدن با سقف مقاومت در کانال بالایی هدایت می‌کند.
  3. سطح حمایت. این سطح درواقع همان کف قیمتی است که در تراکنش‌ها دیده می‌شود. سطح ۱۳.۳۰۰ دلار می‌تواند پتانسیل تبدیل‌شدن به کف قیمت حمایتی را داشته باشد.

در چنین شرایطی البته امکان عبور بیت کوین به سطح پایین‌تر از کف قیمت حمایتی نیز وجود دارد. وال‌ها در این موارد معمولاً برای اینکه بار خود را از آلت کوین‌هایی مانند اتر خالی کنند، با هول دادن بازار بیت کوین به سمت پایین و افزایش قیمت آلت کوین‌ها، شروع به فروش آلت کوین‌های خود می‌کنند. سپس با خیال راحت در کف قیمتی جدید شروع به خرید بیت کوین می‌کنند و آماده حرکت بیت کوین به سمت سقف قیمتی می‌شوند.

سناریوهای بازار خرسی و گاوی بیت کوین در این شرایط

با توجه به شرایط فعلی سناریو بازار خرسی می‌تواند به کاهش قیمت بیت کوین به ۱۳.۳۰۰، از دست دادن حمایت در این سطح و نزدیک شدن به سطح حمایتی ۱۲.۸۰۰ منجر شود. اگر این حمایت نیز از دست برود، بازار گاوی بیت کوین به بازار خرسی تبدیل می‌شود.

در مقابل بسته شدن کندل ها بالاتر از مقاومت در سطح میانی یعنی حدود ۱۳.۸۰۰ دلار می‌تواند نشانه‌ای از بازار گاوی (صعودی) باشد. از اینجا به بعد، تنها سقف قیمتی ۱۴.۴۰۰ باقی خواهد ماند. عبور از این مقاومت در این سقف قیمتی بیت کوین را به کانال ۱۷ هزار دلار نزدیک می‌کند.

آیا این مطلب مفید بود؟
۱۱ نظر

۴
۱۱

لحظه شماری برای رکورد جدید بیت کوین؛ عبور از مرز ۱۷ هزار دلار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها