سود تو استراتژیست ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت - سود تو

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ در بازار کالا، معتقد است که قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی افزایش می‌یابد. او در توییتی با اشاره به وضعیت شاخص رمزارز بلومبرگ (BGCI) و میانگین متحرک‌های ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای قیمت بیت کوین گفت:

باتوجه‌به اینکه شاخص رمزارز بلومبرگ در وضعیت مشابه با سقوط قیمت در سال ۲۰۱۸ قرار دارد و همچنین باتوجه‌به نزدیک شدن قیمت بیت کوین به میانگین متحرک ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای، نسبت ریسک به پاداش به نفع سرمایه‌گذاران بیت کوین است.

شاخص BGCI معیاری برای بررسی عملکرد رمزارزهای بزرگ بازار و نشان‌دهنده دید کلی درباره وضعیت بازار است.

مک‌گلون در ادامه توییت خودنوشت:

بیت کوین یا در مسیر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای صعودی تاریخ قرار دارد که قیمت آن در شروع نیمه دوم سال با تخفیف قابل‌توجهی همراه است و یا بازار رمزارزها در آستانه سقوطی قرار دارد که موجب ترس سرمایه‌گذاران خواهد شد. اما سوگیری فکری ما این است که پذیرش بیت کوین به افزایش ادامه خواهد داد.

او سقوط بازار در نیمه اول سال را به فروپاشی حباب اینترنت در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ تشبیه می‌کند که باعث شد بسیاری از شرکت‌ها با مشکل مواجه شوند، اما راه را برای شرکت‌های برتر مانند آمازون و ای‌بی باز کرد.

در نیمه اول سال ۲۰۲۲، بیت کوین و کل بازار رمزارزها از چندین عامل کلان مانند حمله روسیه به اوکراین، قانون‌گذاری‌ها در کشورهای مختلف و نرخ بیکاری آسیب دید. اما شرایط نزولی بازار تا حد زیادی مربوط به سیاست‌های پولی فدرال رزرو ایالات متحده و تلاش این نهاد برای بهبود وضعیت اقتصاد از طریق افزایش نرخ بهره بوده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
۰ نظر

۱
۰

استراتژیست ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 11 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها