سود تو اتریوم به هدف اصلی سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد شد - سود تو

پتانسیل اتریوم برای رشد بسیار بیشتر از بیت کوین است و فعالان بازار ارزهای دیجیتال، ارزش اتر را درک کرده‌اند. طبق پیش بینی‌ها سال ۲۰۲۱، می‌تواند نقطه عطفی برای اتریوم باشد. با سود تو همراه باشید تا دلایل رشد اتریوم در سال جدید را بررسی کنیم.

سرفصل‌های این آموزش

اتریوم؛ ارز دیجیتالی که توجه‌ها را به خود جلب کرده است

به گزارش کوین تلگراف، در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، ما شاهد علاقه روز افزون سرمایه گذاران نهادی و سرمایه گذاران بزرگ به رمز ارزها بودیم. با این حال، توجه نهنگ‌ها و عموم مردم بیشتر به بیت کوین معطوف شد. امروز می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا اتر دارایی جذاب‌تری نسبت به بیت کوین است و باید در آینده به هدف اصلی سرمایه گذاری تبدیل شود.

بیایید با اعداد شروع کنیم: اتریوم در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۲۰۰ درصد رشد کرده است. در حالی که بیت کوین تنها ۷۰۰ درصد رشد را تجربه کرد. البته با توجه به این که قیمت بیت کوین در بالاترین نقطه به ۴۰۰۰۰ دلار نیز رسید، حداکثر قیمت ۱۴۰۰ دلار برای اتر چندان چشمگیر نیست. علاوه براین، ارزش بازار اتریوم پنج برابر کمتر از ارزش بازار BTC است. اما چه چیزی برای یک سرمایه گذار مهمتر است؟ قیمت بیشتر یا سود بیشتر؟

دلایل بسیار محکمی وجود دارد که نشان می‌دهد ETH در سال ۲۰۲۱ به روند افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد و سود بیشتری نسبت به معروف‌ترین ارز بازار یعنی بیت کوین برای سرمایه گذاران به ارمغان می‌آورد.

تقاضای بیشتر برای اتریوم در میان توسعه دهندگان بلاکچین

اتریوم بهترین پلتفرم برای ایجاد پروژه‌های بلاکچین و راه اندازی برنامه‌های غیر متمرکز است. نمودار زیر تعداد توکن های راه اندازی شده با ERC-20 که بر بستر اتریوم معامله می‌شوند را نشان می‌دهد. با اینکه بعد از انفجار حباب عرضه اولیه سکه در سال ۲۰۱۸، سرعت گسترش و ایجاد توکن های جدید کاهش یافته است اما همچنان تعداد کل توکن ها در حال افزایش است.

علاوه براین، این که رقبای قدرتمندی مانند Tron، Polkadot، Tezos، Cosmos و Cardano در حال رقابت با پلتفرم اتریوم هستند، اما این پلتفرم همچنان جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد.

رشد حجم معاملات اتریوم؛ بیشتر از PayPal!

در طول سال ۲۰۲۰، بیش از ۱ تریلیون دلار تراکنش در بلاکچین Ethereum ثبت شده است. این رقم بسیار بیشتر از حجم تراکنش‌های PayPal با ۳۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان است.

علاوه براین توجه داشته باشید که هر تراکنش، هزینه‌ای دارد که با اتر در شبکه اتریوم پرداخت می‌شود. از آنجا که نرخ رشد شبکه همچنان در حال افزیش است، می‌توان با اطمینان منتظر روند صعودی ETH بود. از سوی دیگر، علاقه به ارزهای دیجیتال پایه، تعداد کیف پول‌های فعال، تعداد معاملات در شبکه و میانگین اندازه معاملات نیز در حال افزایش است. عواملی که همگی سیگنال‌های مثبتی برای اتر محسوب می‌شوند.

توسعه DeFi و تأثیر مثبت آن بر بازار Ethereum

با وجود اینکه بیت کوین رهبری بازار رمز ارزها را در دست دارد، اتریوم به عنوان رهبر صنعت جوان و تازه تأسیس امور مالی غیر متمرکز (DeFi) شناخته می‌شود. در تابستان ۲۰۲۰، پروژه‌های اعطای وام و سهام DeFi به شدت محبوب شد. در حال حاضر نیز دیفای به رشد خود ادامه می‌دهد و در حال جذب سرمایه‌های جدید است.

ارزش کل سرمایه‌های قفل شده در دیفای، از ابتدای سال ۲۰۲۰ تقریباً ۳۳۰۰ درصد رشد کرده و از ۶۸۷ میلیون دلار به ۲۳.۲ میلیارد دلار رسیده است. اتریوم به عنوان بستر اصلی ایجاد و راه اندازی اکثر پروژه‌های جدید DeFi و رمز ارزهای ثابت محسوب می‌شود.

انتشار رمز ارزهای ثابت نیز به طور مداوم در حال رشد است. زیرا رمزارزهای با قیمت ثابت و وابسته به ارزهای فیات، ابزار مناسبی برای تسویه حساب سریع بین کاربران، معامله جفت ارزها در صرافی‌های ارزدیجتال و جلوگیری از نوسان در ارزش سرمایه‌های ذخیره شده هستند.

علاوه براین، علاقه سرمایه گذاران نهادی DeFi را نباید فراموش کنید. در اوت ۲۰۲۰، Archax و Algorand اخباری از برنامه‌های توسعه ابزارهای مبتنی بر دیفای توسط مؤسسات مالی بزرگ منتشر کردند. در پاییز سال ۲۰۲۰ مشخص شد، xSigma، یکی از شرکت‌های تابعه ZK International که در Nasdaq نیز حضور دارد، در حال توسعه خدمات DeFi است. طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت در حال آماده سازی بستر مناسب برای راه اندازی بورس غیر متمرکز برای انجام معاملات استیبل کوین‌ها است.

در انتها باید گفت، همه ما به خاطر داریم که توجه سرمایه گذاران بزرگ به بیت کوین در سال گذشته منجر به چه چیزی شد. اکنون به نظر می‌رسد که سایر حوزه‌های صنعت ارزهای دیجیتال، که در ارتباط مستقیم با اتریوم هستند، نیز مورد توجه سرمایه گذاران بزرگ قرار گرفته‌اند. مزیت اصلی اتریوم چند منظوره بودن فناوری و جامعه رو به رشد آن است که می‌تواند باعث جلب نظر سرمایه گذاران بزرگ شود.

آیا این مطلب مفید بود؟
۶۷ نظر

۵
۶۷

اتریوم به هدف اصلی سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها