سود تو اصلاح اخیر ۳۰۰۰ دلاری بیت کوین؛ زمینه ساز صعود به قله های قیمتی؟ - سود تو

بیت کوین بعد از رسیدن به سقف قیمتی در محدوده ۱۹،۵۰۰ دلار با یک اصلاح بسیار جدی روبرو شد. رمز ارز پیشرو بازار، به خوبی از پس این اصلاح بر آمده است و در حال حاضر تقریباً با قیمت ۱۸۰۰۰ دلار معامله می‌شود. این موضوع رشد حدود ۵ درصدی را بعد از سقوط به حدود قیمت ۱۶۲۰۰ دلار را نشان می‌دهد.

به گزارش newsbtc، با این که بیت کوین در طی مدت زمان کوتاهی با افت ۳۰۰۰ دلاری رو به رو شد ولی در حال بازگشت و اصلاح به قیمت‌های بیشتر است.

اصلاح ۳۰۰۰ دلاری بیت کوین برای بسیاری از افراد قابل پیش بینی نبود و باعث ایجاد جو منفی در بین بعضی از افراد شد، زیرا، تا همین چند روز پیش، بسیاری از تحلیلگران با استناد به تحلیل فنی و بنیادین مناسب بیت کوین، انتظار داشتند بیت کوین همچنان با ادامه روند صعودی خود رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کند.

شاید در نگاه اول، این سقوط قیمتی کمی ترسناک برسد اما در واقعیت، این اصلاح نشانه مثبتی از آغاز یک روند مثبت قوی در بیت کوین است. بیت کوین با حمایت بسیار مهمی رو به رو شده است و توانسته به بازی برگردد. بعد از پولبک بیت کوین، خرید آنلاین ارز دیجیتال همچنان با قدرت ادامه دارد.

بیت کوین با وجود سقوط قیمتی، کندل صعودی شکل داده است

اصلاح شدید ۳۰۰۰ دلاری بیت کوین در سطح حمایت مهم ۱۶۲۰۰ دلار متوقف و بازگشت داده شد. این موضوع از نظر تکنیکال اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت بیت کوین در حال حاضر به بیش از ۱۸ هزار دلار نیز رسیده است که می تواند نشان دهنده حمایت بازار از خود باشد.

نمودار بالا، که توسط یک تریدر معروف پس از افت قیمت به اشتراک گذاشته شده است، اهمیت سطح قیمت ۱۶.۲۰۰ دلار را در جهش صعودی بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد. در آن زمان بیت کوین پس از اصلاح ۴۰ درصدی خود تا قیمت ۱۶.۲۰۰ دلار رشد کرد اما نتوانست به مسیر خود ادامه بدهد.

وجود این حمایت در نمودار هفتگی بیت کوین، بیانگر ادامه روند رو‌به‌رشد بیت‌کوین است. در حال حاضر اگر بیت کوین بتواند در طی چند روز آینده قیمت بالاتر از ۱۶۲۰۰ دلار را حفظ کند، این حمایت تثبیت خواهد شد.

احتمال سقوط مجدد بیت کوین

با اینکه بیت کوین در حال حاضر توانسته بعد از سقوط ۳۰۰۰ دلاری حدود ۲۰۰۰ دلار رشد کند، با این حال، احتمال سقوط مجدد آن وجود دارد.

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، در اظهارنظر اخیر خود عنوان کرد که نهنگ‌ها بیش از حد معمول بیت کوین وارد صرافی‌ها کرده‌اند. او توضیح داد:

«نهنگ‌ها در حال واریز بیت کوین به صرافی‌ها هستند. در کوتاه‌مدت، انتظار دارم شاهد افت قیمت باشیم. میانگین جریان ورودی به صرافی‌ها، طی ۲۴ ساعت یا همان هر ۱۴۴ بلاک، به ۲ بیت کوین رسیده است. به نظرم، در منطقه حساس و خطرناکی هستیم. هنگامی‌که فعالیت نهنگ‌ها در صرافی‌ها زیاد می‌شود، قیمت ممکن است در لبه‌های کانال نوسان کند یا با سقوط همراه شود.»

اگر فروش بیت کوین توسط سرمایه گذارها ادامه داشته باشد ممکن است شاهد افزایش فشار فروش و در نهایت سقوط دیگری برای بیت کوین باشیم.

آیا این مطلب مفید بود؟
۴ نظر

۵
۴

اصلاح اخیر ۳۰۰۰ دلاری بیت کوین؛ زمینه ساز صعود به قله های قیمتی؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها