سود تو افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۲۰ هزار دلار در روز چهارم جولای - سود تو

قیمت بیت کوین بعد از ۵ روز نوسان در محدوده ۱۹,۰۰۰ دلار، در روز چهارم جولای که به‌روز استقلال آمریکا معروف است، به بیش از ۲۰,۰۰۰ دلار رسید. در این روز، تعطیلات در آمریکا مانعی برای خریداران بیت کوین نبود و قیمت این رمزارز در صرافی بایننس تا ۲۰,۴۷۸ دلار هم بالا رفت. پایین بودن حجم سفارش‌ها نسبت به حجم معاملات در صرافی‌ها هم عامل تشدید نوسانات بود و باعث شد قیمت بیت کوین با رشد ۵ درصدی از ۱۹,۲۰۰ دلار به بیش از ۲۰,۰۰۰ دلار برسد.

متیو هایلند (Matthew Hyland)، تحلیل‌گر معروف بیت کوین در این رابطه گفت:

برای اولین‌بار بعد از ریزش قیمت به ۲۰,۰۰۰ دلار، بیت کوین موفق شده است یک الگوی همگرایی صعودی در تایم فریم روزانه تشکیل دهد.

طبق داده‌های ویل‌مپ (Whalemap) که منبع تحلیل‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین است، خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها در قیمت ۱۹,۲۰۰ دلار، این قیمت را به نقطه حمایتی قدرتمندی برای بازار بیت کوین تبدیل کرده است.

نهنگ‌ها علاقه شدیدی به سطوح قیمتی زیر ۲۰,۰۰۰ دلار نشان داده‌اند و به‌محض ورود قیمت به کانال ۱۹,۰۰۰ دلار خرید انجام می‌دهند. آنها ترجیح می‌دهند به تحلیل‌هایی که افت قیمت تا ۱۶,۰۰۰ دلار را پیش‌بینی می‌کنند، اعتنایی نکنند. مایکل ون د پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیل‌گر بیت کوین هم معتقد است که ۱۹,۵۰۰ دلار برای بیت کوین نقطه حیاتی محسوب می‌شود.

آلت‌کوین‌ها هم از روند صعودی بیت کوین بیشترین بهره را بردند. برای مثال، اتریوم با افزایش ۱۰۰ دلاری از ۱,۰۷۰ دلار به بیش از ۱,۱۷۰ دلار رسید تا رشد ۸ درصدی را تجربه کند. بیشتر آلت‌کوین‌ها باارزش بازار بالا هم‌روند مشابهی را طی کرده و سودهای ۵ تا ۱۰ درصدی را در یک روز تجربه کردند.

آیا این مطلب مفید بود؟
۰ نظر

۱
۰

افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۲۰ هزار دلار در روز چهارم جولای

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 6 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها