سود تو ‌با اعلام مارک زاکربرگ، پروژه‌ی Novi به پایان خط رسید - سود تو

بر اساس اطلاعیه وب‌سایت متا (META)، فعالیت آزمایشی پروژه کیف پول دیجیتال Novi به‌زودی به پایان می‌رسد. علاوه بر این از اول سپتامبر برنامه‌های Novi app و Novi بر روی واتس‌اپ نیز دیگر برای کاربران در دسترس نخواهد بود و امکان ورود و دسترسی به‌حساب Novi وجود نخواهد داشت. کیف پول Novi پروژه آزمایشی متا با شراکت صرافی Coinbase بود که انتقال لحظه‌ای پول بدون کارمزد با استفاده از ارزهای دیجیتال را امکان‌پذیر می‌کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ی شرکت متا، به کاربران توصیه شده است که دارایی خود را تا پیش تاریخ اول سپتامبر از حساب Novi برداشت کنند. هرگونه دارایی باقیمانده در حساب کاربران، به کارت بانکی ثبت شده آنها در حساب Novi بازگشت داده خواهد شد. متا کسب‌وکار خود را به‌طورجدی بر روی متاورس متمرکز کرده است و بر اساس سخنان هفته گذشته مدیرعامل این شرکت؛ مارک زاکربرگ، این شرکت قصد دارد مشوق میلیاردها نفر برای استفاده از متاورس شود و درآمد هنگفتی برای متا ایجاد کند.

مارک زاکربرگ در تاریخ ۲۲ ژوئن اعلام کرد که سرویس Facebook Pay در حال تغییر نام تجاری خود به Meta Pay است. علاوه بر این او از یک کیف پول دیجیتال متاورسی جدید نیز رونمایی کرد. زاکربرگ در اظهاراتش به ویژگی‌های این کیف پول نیز پرداخت و بیان کرد. “ما در این کیف پول در حال کار بر روی چیزی هستیم که علاوه بر ویژگی‌های فعلی به شما امکان دهد تا به طور امن هویت، دارایی و نحوه پرداخت‌های خود را مدیریت کنید”.

آیا این مطلب مفید بود؟
۰ نظر

۱
۰

‌با اعلام مارک زاکربرگ، پروژه‌ی Novi به پایان خط رسید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 4 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها