سود تو بررسی فعالیت نهنگ‌های بیت کوین، آیا بیت کوین در کف قیمت قرار دارد؟ - سود تو

بررسی اخبار روزهای اخیر همچون تأیید خبر خرید ۵۰۰ میلیون دلاری میکرو استراتژی در آینده نزدیک و داده‌هایی که از بررسی جریان ورود و خروج بیت کوین از صرافی‌های ارز دیجیتال به دست آمده است، نشان می‌دهد نهنگ‌ها و سرمایه گذاران خرد در حال جمع آوری بیت کوین هستند. آیا این موضوع می‌تواند سیگنالی برای رسیدن بیت کوین به کف قیمتی خود باشد؟ در ادامه این مطلب همراه صرافی آنلاین سود تو باشید تا به به بررسی این سؤال مهم بپردازیم.

به گزارش دیلی هودل، Will Woo، یکی از آنالیزورهای مطرح بازار ارزهای دیجیتال که در روزهای اخیر جریان ورود و خروج بیت کوین از صرافی‌ها را به دقت زیر نظر گرفته است، معتقد است که فعالیت‌های نهنگ‌ها نشانه‌ای از از قرار دادشتن بیت کوین در کف قیمتی است.

در ماه‌های اخیر همزمان با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال دیگر، خرید بیت کوین نیز یک اصلاح نسبتاً طولانی را پشت سر گذاشت. با توجه به افت قیمت به زیر ۳۲ هزار دلار برای مقطعی کوتاه در روزهای گذشته، بسیاری از فعالان بازار منتظر هستند تا شرایط بیت کوین برای بازگشت مجدد را بررسی کنند. بدون شک حرکت وال‌ها و جمع آوری بیت کوین می‌تواند نشانه خوبی برای پادشاه ارزهای دیجیتال باشد. در ادامه با بررسی داده‌هایی که Will Woo به آن‌ها اشاره کرده است می‌توانیم بهتر در مورد رسیدن بیت کوین به کف قیمت و شروع حرکت صعودی آن تصمیم بگیریم.

Wil Woo در صحبت‌های اخیر خود گفته است: «با وجود نوسانات نزولی قیمت، بیت کوین‌های موجود در صرافی‌ها به سرعت در حال برداشت هستند. آخرین اندازه گیری‌ها نشان می‌دهد که برداشت‌ها نسبت به واریزها در بالاترین سطح قرار گرفته و نهنگ‌ها در حال انباشت هستند».

جریان ورودی و خروجی بیت کوین در صرافی‌ها

انتقال بیت کوین‌های موجود در صرافی و انتقال آن به کیف پول‌های سرد می‌تواند شوک عرضه را ایجاد کند. شوک عرضه در مواردی رخ می‌دهد که عرضه یک دارایی به شدت کاهش یا افزایش پیدا کند. با انتقال بیت کوین به کیف پول‌های سرد می‌توانیم کاهی شدید عرضه بیت کوین را پیش بینی کنیم. در این صورت میزان تقاضا در بازار به شکل مداومی از موجودی بازار بیشتر خواهد شد.

Will Woo نیز به این موضوع در سخنان خود اشاره کرده است که نسبت بیت کوین‌های موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال به عرضه کل معکوس شده است. با توجه به این که قیمت نیز از این تغییر پیروی می‌کند می‌توانیم بگویی شوک عرضه تا حدودی شکل گرفته است.

نکته مهم‌تر در این است که آخرین باری که چنین اتفاقی دیده شد (شوک عرضه) کمی پیش از جهش قیمت در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۹۹) بود. زمانی که بیت کوین بازار صعودی قدرتمند خود را شروع کرد.

نرخ شوک عرضه بیت کوین

ویل وو معتقد است که عوامل فاندامنتال آنقدر قدرتمند هستند که او نخواهد پوزیشن شورت را برای خود انتخاب کند. او در این رابطه گفته است: «به عقیده من اگر کسی این بازار را شورت کند، در صورتی که زمانی کافی اختصاص داده باشد، ضرر خواهد کرد. در این بازی تنها صبر کردن مطرح است، تا زمانی که عوامل فاندامنتال بر بازار چیره شوند.»

در حال حاضر بیت کوین بعد از این که به کف قیمت ۳۲ هزار دلار رسید، با حمایت خوبی رو به رو شد و در ادامه توانست خود را به محدود ۳۴ هزار دلار برساند، عبور از مقاومت ۳۵ هزار دلاری می‌تواند یک نشانه مثبت برای پیش بینی Will Woo باشد. البته هنوز هم زمان تغییر بازار مشخص نیست و نباید عجولانه تصمیم گرفت با این حال بر اساس داده‌هایی که Wil Woo به آنها اشاره کرده است می‌توان ۳۲ هزار دلار را به عنوان کف قیمت بیت کوین در نظر گرفت.

آیا این مطلب مفید بود؟
۵۶ نظر

۵
۵۶

بررسی فعالیت نهنگ‌های بیت کوین، آیا بیت کوین در کف قیمت قرار دارد؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها