سود تو دوج کوین به لیست کوین بیس اضافه شد - سود تو

براساس اطلاعیه کوین بیس پرو، معاملات دوج کوین در سه فاز آغاز شده است. به این ترتیب تریدرها می‌توانند به معامله دوج کوین با بیت کوین، اتریوم، تتر، دلار و یورو بپردازند.

به گزارش کوین تلگراف، کوین بیس پرو که به عنوان بازوی معاملاتی کوین بیس شناخته می‌شود، پذیرای معاملات دوج کوین شده و حالا زمینه معامله این ارز دیجیتال با سایر رمز ارزها در کوین بیس فراهم شده است.

بر اساس اعلامیه‌ای که روز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد کوین بیس اعلام کرده بود در صورتی که نقدینگی کافی از طریق سپرده گذاران تأمین شود، معاملات را در روز ۱۳ خرداد آغاز خواهد کرد. در ساعت ۹ بعد از ظهر روز پنج شنبه ۱۳ خرداد نقدینگی مورد نظر تأمین شد. به این ترتیب ارز دیجیتال دوست داشتنی که زمانی یک جوک به نظر می‌رسید حالا در لیست بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا قرار دارد.

با لیست شدن دوج کوین در صرافی کوین بیس، تریدرها می‌توانند از طریق برنامه کوین بیس یا مراجعه به سایت آن اقدام به ترید این ارز دیجیتال نمایند. علاوه بر این در پلتفرم کوین بیس پرو نیز تریدر ها به دوج کوین دسترسی دارند.

کوین بیس پلتفرم مناسبی برای کسانی است که به تازگی با ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اند و کوین بیس پرو با ابزارهای پیشرفته‌تر و اختصاصی بیشتر مناسب افراد حرفه‌ای بازار است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود در هر دو پلتفرم به معامله دوج کوین بپردازید. البته اگر در ایران زندگی می‌کنید و با مشکلات مربوط به تحریم‌ها رو به رو هستید، می‌توانید معاملات مربوط به خرید دوج کوین را در صرافی ارز دیجیتال معتبر سود تو انجام دهید.

اضافه شدن دوج کوین به لیست کوین بیس در روزهای اولیه باعث رشد مثبت سه درصدی در این ارز دیجیتال شد. این آخرین رشد قابل توجه دوج کوین در طی دو هفته گذشته بود و بعد از آن این ارز دوست داشتنی مسیر نزولی را در پی گرفت.

با این حال بدون شک لیست شدن دوج کوین در صرافی بزرگی همچون کوین بیس و سایر صرافی‌های بزرگ، باعث شناخته‌تر شدن این ارز دیجیتال و ایجاد فرصت‌های مثبت فراوان در آینده می‌شود.

دوج کوین پیش از این به لطف حمایت ایلان ماسک و سایر تریدرهای بزرگ بازار توانست در مرکز توجهات قرار بگیرید. حتی در مقطعی که میزان خرید دوج کوین به شکل دیوانه واری افزایش پیدا کرده بود، تحت تأثیر درخواست بالای خرید برای این دارایی دیجیتال، نقدینگی DOGE از نقدینگی بیت کوین نیز به صورت نقطه‌ای بیشتر شده بود. همه این مسائل و رشد قابل توجه قیمت و بازار دوج کوین باعث شده است تا صرافی‌های بزرگ و معتبر یک به یک به فکر لیست کردن این ارز دیجیتال دوست داشتنی باشند.

آیا باید دوج کوین بخریم؟

محبوبیت دوج کوین به دلیل حمایت جامعه آن و Meme های جذاب افزایش پیدا کرده است اما این برای تصمیم گیری در مورد خرید یک ارز دیجیتال کافی نیست. دوج کوین نوسان بسیار زیادی دارد. برای مثال، دوج کوین در ابتدای سال ۲۰۲۱ (اوایل زمستان) ۴۰۰ درصد رشد کرد اما بعد از چند هفته قیمت آن تقریباً به یک سوم کاهش پیدا کرد.

ثال دیگری از نوسان شدید دوج کوین مربوط به دو ماه گذشته است که حدود ۱۰۰۰ درصد رشد کرد و از قیمت زیر ۰.۰۶ دلار به حدود ۰.۷۰ دلار رسید. اما در حال حاضر نیز قیمت آن در محدوده ۰.۲۰ دلار قرار دارد.

این نوسانات شدید می‌تواند نگران کننده باشد. در واقع شما با سرمایه گذاری در دوج کوین ممکن است به سرعت سود زیادی به دست آورید اما به همان سرعت نیز ممکن است متضرر شوید. بنابراین قبل از سرمایه گذاری در دوج کوین باید به ریسک سرمایه گذاری در آن آگاه باشید.

البته یکی دیگر از مزایای لیست شدن دوج کوین در صرافی‌های بزرگ و بزرگ شدن بازار دوج کوین، این است که احتمالاً سطح نوسانات آن پایین‌تر خواهد آمد و کنترل کاملی که در حال حاضر بعضی از نهنگ‌ها مانند ایلان ماسک روی این ارز دیجیتال دارند کمتر خواهد شد.

آیا این مطلب مفید بود؟
۷۳ نظر

۴
۷۳

دوج کوین به لیست کوین بیس اضافه شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها