سود تو رشد آلت کوین ها همزمان با تقلای بیت کوین برای عبور از ۳۴ هزار دلار - سود تو

در حالی که بیت کوین در روزهای اخیر با نوسان قیمت و مقاومت سنگین در محدوده ۳۴ هزار دلار رو به رو شده است، بعضی از آلت کوین‌ها رشد دو رقمی را ثبت کرده‌اند. به نظر می‌رسد فصل آلت کوین‌ها شروع شده و شاهد رشد بیشتر ارزهای دیجیتال کوچک خواهیم بود. در ادامه با سود تو همراه باشید تا به بررسی وضعیت آلت کوین‌ها و شرایط آن‌ها بپردازیم.

بیت کوین در انتظار حمایت بیشتر برای عبور از مقاومت ۳۴ هزار دلار

به گزارش کوین تلگراف، سقوط بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار دوام زیادی نداشت و با ورود موج جدیدی از حمایت‌ها، بهترین رمز ارز بازار توانست خیلی سریع به مسیر رشد بازگردد. خرید ۱۰ میلیون دلاری MicroStratgy در پایین‌ترین قیمت یکی از حمایت‌های مهمی بود که توسط نهادی‌ها انجام شد.

مقاومت بیت کوین در 34 هزار دلار

داده‌های Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهد که خرید بیت کوین و ورود پول‌های جدید باعث شده پادشاه ارزهای دیجیتال رشد حدود ۵ درصدی را تجربه کند و موفق به لمس قیمت ۳۳.۸۶۶ دلار شود. دلیل این حمایت‌های ادامه دار را می‌توان به ارائه بسته حمایتی دولت بایدن برای کمک به اقتصاد آسیب دیده از کرونا مرتبط دانست. سرمایه گذاران بزرگ به خوبی از موج تورم بعد از تزریق پول‌های دولتی آگاه هستند. به همین دلیل با سرمایه گذاری در بیت کوین قصد دارند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنند.

اگرچه نوسانات اخیر قیمت بیت کوین، باعث ایجاد شبه‌هایی در روند صعودی این ارز دیجیتال شده است، با این حال مسیری که بیت کوین در سال ۲۰۲۰ و ابتدای ۲۰۲۱ طی کرد، سبب شده سرمایه گذاران کوچک با خوشبینی وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند.

از طرفی، بانک BIS (Bank for International Settlements) اذعان کرده است که ارزهای دیجیتال ممکن است به زودی در معاملات این بانک مورد استفاده قرار بگیرند. BIS اعلام کرده، در حال آزمایش ارز دیجیتال اختصاصی در سال جاری است. چنین اخباری باعث خوشبینی بیشتر سرمایه گذاران می‌شود.

سرمایه گذاران نهادی نگران قوانین جدید مرتبط با ارزهای دیجیتال هستند

به گفته Chad Steinglass سرپرست بخش معاملات و تجارت CrossTower، نظرات انقادی وزیر خزانه داری آمریکا، جانت یلن، در اصلاح اخیر بیت کوین نقش داشته است.

قبل از اظهار نظر یلن، بیت کوین در وضعیت پس از اصلاح قرار داشت و در محدوده ۳۴ تا ۳۸ هزار دلار معامله می‌شد. معامله گران منتظر بودند تا ببینند که قیمت در کدام جهت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

Chad Steinglass در این مورد توضیح می‌دهد که وضعیت آینده بیت کوین به اقدامات سرمایه گذاران نهادی وابسته است:

۳۱ هزار دلار یک حمایت قوی بود، در این محدوده حداقل همه فروشنده نیستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مقاومت در قیمت بالاتر جلوی حرکت بیت کوین را می‌گیرد یا سرمایه گذاران نهادی می‌توانند روند صعودی را ادامه دهند. اگر سرمایه گذاران نهادی بتوانند مقاومت نزدیک به این ناحیه را بشکنند، روند صعودی ادامه خواهد داشت. با این حال انتظار برای تعیین تکلیف قوانین ایالات متحده ممکن است باعث شود تا ورود سرمایه جدید کاهش پیدا کند.

هیت مپ بازار ارزهای دیجیتال

اصلاح بیت کوین فرصتی برای عرض اندام آلت کوین ها

بسیاری از آلت کوین‌های برتر بازار نیز بعد از اصلاح بیت کوین شرایط خوبی پیدا کرده‌اند. پولکادات (DOT) با افزایش بیش از ۸ درصدی به بالاترین قیمت روزانه خود یعنی ۱۸ دلار رسید. LINK نیز با یک رشد دو رقمی به قیمت ۲۳ دلار رسید. از طرفی تزوس نیز همچنان با نگاه مثبت سرمایه گذاران رو به رو است و توانسته با رشد ۱۶ درصدی به ۳.۲۱ دلار برسد. در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۹۵۱ میلیارد دلار است که بیش از ۶۳ درصد آن در اختیار بیت کوین قرار دارد.

آیا این مطلب مفید بود؟
۴ نظر

۴
۴

رشد آلت کوین ها همزمان با تقلای بیت کوین برای عبور از ۳۴ هزار دلار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها