سود تو رشد بیش از ۳۰ درصدی ریپل؛ موج سواری آلت کوین‌ها روی موج بیت کوین - سود تو

XRP به بالاترین سطح قیمتی در ۱۶ ماه اخیر رسیده است و رهبری آلت کوین‌ها را در موج سواری بر حرکت بیت‌کوین به سمت بالاترین سطوح قیمت تاریخ را برعهده دارد.

به گزارش Coinedesk، قیمت ریپل با جهشی فوق العاده از ۰.۴۹ دلار عبور کرد و پس از عقب نشینی و حمایت مجدد در حال حاضر در محدوده ۰.۴۴ دلار قرار دارد. طبق آمار کوین مارکت کپ، در طی ۷ روز گذشته ریپل رشد قیمتی کم نظیر ۶۵ درصدی را ثبت کرده است که نشان دهنده بیشترین رشد در بین ۱۰ رمز ارز بزرگ بازار است. چنین رشد قیمتی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز سابقه نداشته است و حالا قیمت XPR در بالاترین حد از ژانویه ۲۰۱۹ قرار دارد. این رشد قیمتی خبر خوبی برای معامله گرانی است که به خرید و فروش رمز ارز مشغول هستند.

 رشد قیمت آلت کوین‌های بزرگ همراه با صعود بیت کوین

علاوه بر ریپل، سایر رمز ارزهای پایه مانند اتر، لایت کوین، بیت کوین SV، کاردانو، EOS، تزوس و ترون نیز روزهای سبزی را در طی هفت روز گذشته تجربه کرده‌اند. طی چند روز گذشته، اکثر این ارزهای دیجیتال، حرکت صعودی داشته‌اند و به نظر می‌رسد حرکت سریع بیت کوین به سمت رکورد ۱۹۷۸۳ دلار در سپتامبر ۲۰۱۷ را دنبال می‌کنند.

الکس کروگر، معامله گر و تحلیلگر فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، روز جمعه در توییتی گفته بود: «آلت کوین‌ها و رمز ارزهای پایه را می‌توان به عوان اهرم بازی بیت کوین در نظر گرفت.»

آیا ریپل به رشد خود ادامه می‌دهد؟

بیت کوین، ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان براساس اندازه بازار، در هشت هفته گذشته، جهشی با شیب تند را از قیمت حدود ۱۰ هزار دلار شروع کرده است و خود را به محدوده ۱۹ هزار دلار نزدیک می‌کند. البته عقب نشینی بیت کوین در روزهای اخیر کمی آن را از هدف خود دور کرده است. با این حال قیمت بیت کوین در حال حاضر تنها ۱۰ درصد با بیشترین قیمت تاریخ آن فاصله دارد. این درحالی است که قیمت ریپل در حال حاضر ۸۹ درصد از بالاترین رکورد قیمتی آن یعنی ۳.۸۴ دلار در ژانویه ۲۰۱۸ فاصله دارد. این موضوع می‌تواند ما را به ادامه رشد قیمت ریپل در طولانی مدت امیدوار کند.

یکی دیگر از دلایل رشد آلت کوین‌ها، ممکن است واکنش به قانون پیشنهادی دفتر نظارت بر ارز ایالات متحده آمریکا باشد. این دفتر قانونی پیشنهاد کرده است که بانک‌ها را از قرار دادن نام بعضی از شرکت‌ها- احتمالاً شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال- در لیست سیاه، منع می‌کند. این قانون در صورت تصویب، خبر خوبی برای مشاغل فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که برای نگهداری حساب‌های بانکی خود در آمریکا دچار مشکل هستند.

آیا این مطلب مفید بود؟
۱۳ نظر

۵
۱۳

رشد بیش از ۳۰ درصدی ریپل؛ موج سواری آلت کوین‌ها روی موج بیت کوین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها