سود تو همه آنچه که باید درباره رشد رمزارزها در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ بدانید - سود تو

بازار رمزارزها نشان می‌دهد که دولت‌ها می‌توانند چالشی اساسی برای این بازار ایجاد کنند؛ با این‌حال این سرمایه‌گذران هستند که آینده بازار را به نوعی مشخص می‌کنند. با سود تو همراه باشید تا رشد خیره کننده رمز ارزها در جمعه گذشته را به‌طور کامل بررسی کنیم. بیت کوین در روز جمعه بیش از ۱۰ درصد رشد کرد و ارزش آن به بیش از ۴۷ هزار دلار رسید. سرمایه‌گذاران در یک تجمع گسترده از وجود مقررات قانونی ارز‌های دیجیتال حمایت کردند و این حرکت کمک زیادی به ثبات و رشد رمزارز‌ها کرد.

در ماه سپتامبر ارز‌های دیجیتال مدام تحت تاثیر تحولات چین، در یک محیط ناپایدار و پرریسک سپتامبر خشنی را پشت سر گذاشت. با این حال، به نظر می‌رسد سیگنال‌های این هفته از سوی نهاد‌های نظارتی ایالات متحده باعث تقویت احساسات شده و بیت کوین را به بزرگترین افزایش روزانه خود از ماه جولای رسانده است.

رشد ارزهای دیجیتال در 1 اکتبر 2021

سرفصل‌های این آموزش

رشد چشمگیر ارزهای دیجیتال در ۱ اکتبر

سایر ارز‌های دیجیتال مانند اتریوم کاردانو و دوج کوین نیز تحت تاثیر خبرهای حمایتی بودند و حداقل ۶ درصد در روز رشد کردند. جورج تونگ، بنیانگذار CryptosRus، به Yahoo Finance گفت: “سپتامبر ضعیف‌ترین ماه برای بیت کوین است و ما بالاخره از ماه سپتامبر خارج می‌شویم.”

تونگ توضیح داد: “هنوز اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. دیروز ما ۳ میلیارد دلار برای بیت کوین انقضا داشتیم؛ این رخداد می‌تواند بیت کوین را در این هفته پایانی متوقف کند، اما اکنون در ماه اکتبر هستیم و اوضاع بسیار بهتر شده است.”

رشد ارزهای دیجیتال در 1 اکتبر

بررسی عوامل تاثیرگذار در رشد ارزهای دیجیتال در ۱ اکتبر ۲۰۲۱

روز چهارشنبه، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار   (SEC)‌گری گنسلر، با اینکه به دلیل برخی تلاش‌های خود برای نظارت بر صنعت ارز‌های دیجیتال مورد انتقاد قرار گرفته است، اما به حمایت خود از تصویب صندوق قابل معامله با بیت کوین (ETF) برای سرمایه‌گذاران آمریکایی تأکید کرد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، با اشاره به ترس دارندگان ارز‌های دیجیتال به دلیل قوانین سختگیرانه گفت “قصد ممنوعیت ارز‌های دیجیتال از جمله استیبل کوین را ندارد”. با این حال، مانند جانت یلن، وزیر خزانه داری، او وجود قوانین را دلیلی برای تنظیم و ثبات ارزهای پایدار می‌بیند.

در شرایطی که شاخص‌های وال استریت تحت فشار هستند، جهش قیمت ارز‌های دیجیتال حاکی از کاهش ارزش سهام و سایر دارایی‌های حساس به ریسک است. هفته گذشته، ارز‌های دیجیتال تحت تاثیر اخباری بود که از چین فرا می‌رسید و ممکن بود که سقوطی شگفت را تجربه کنند.

جمعه گذشته، هنگامی که دولت چین با ممنوعیت تجارت همه ارز‌های دیجیتال و خدمات مرتبط با آن و سرکوب ماینر‌های خود را دو برابر کرد، عدم اطمینان بیشتری در بازار ایجاد شد. متیو هوگان، مدیر دارایی ارز‌های دیجیتالBitwise، به Yahoo Finance گفت:  Crypto”امروز به دلیل مقررات تجمع می‌کند؛ ما باید به آن جمله عادت کنیم زیرا فکر می‌کنم شما در سال آینده آن را زیاد خواهید شنید.”

مدیر دارایی ارزهای دیجیتال Bitwise: ترس، مانع از رشد ارزهای دیجیتال می‌شود

هوگان معتقد است که شفاف‌سازی پاول، علاوه بر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دولت بایدن به دنبال تنظیم استیبل کوین‌ها است اما آن‌ها را به طور کامل ممنوع نمی‌کند، “بدترین ترس بازار در خصوص مقررات سخت‌گیرانه رفع شده است.”

هوگان می‌گوید، این ترس‌ها مانع از رشد شده‌اند، مسلماً بدون ترس و اضطراب بازار بسیار قوی و پویا خواهد بود. هوگان اشاره می‌کند: “ارز‌های دیجیتال در حال حاضر دارای موانع زیادی هستند: از مهمترین موانع ارز‌های دیجیتال می‌توان به رشد DeFi، افزایش علاقه به NFT‌ها، ظهور وب ۳.۰، ورود سرمایه‌گذاران نهادی و افزایش سرمایه‌گذاری خطرپذیر اشاره کرد.

با اینکه بازار مالی ارزهای دیجیتال شاهد رشد سریعی است اما سرمایه‌گذاران سنتی و دیگر سرمایه‌گذاران آمریکایی هنوز به دنبال فرصت‌های امن‌تری برای سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز‌ها هستند.

اهمیت وجود قوانین و نظارت بر بازار رمزارزها تسهیلگری جذاب برای ورود موسسات

اهمیت وجود قوانین و نظارت بر بازار رمزارزها تسهیلگری جذاب برای ورود موسسات

آدام وایت رئیس بکت به یاهو فایننس گفت که وجود قوانین و مقررات و نظارت بر بازار مالی ارز‌های دیجیتال به موسسات اجازه می‌دهد تا به راحتی وارد این حوزه شوند. گابور گورباکس، مدیر استراتژی دارایی‌های دیجیتال VanEck، به یاهو فاینانس گفت، مزایای صندوق سرمایه‌گذاری در بخش ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است.

گورباکس که تیمش در راه‌اندازی ETF‌ها در پنج سال گذشته فعالیت کرده است، می‌گوید: “شما اساساً از مزایای بازار سرمایه ایالات متحده که در حال حاضر برای بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتالی در دسترس نیست، استفاده می‌کنید”.

گورباکس می‌گوید: با ETF، شما شفافیت قیمت بهتری، شفافیت دارایی بهتر، اسناد مالیاتی ساده‌تر، نقدینگی بیشتر و حمایت‌های بیشتر برای ما به دست می‌آورید. در حال حاضر، SEC ده‌ها پیشنهاد ETF بیت کوین را بررسی می‌کند و بسیاری از تأییدیه‌های آن‌ها تا پایان سال میلادی به تعویق افتاده است.

آیندهای امیدوارکننده برای بازار رمزارزها

عبور از یک سپتامبر خشن و آینده‌ای امیدوار‌کننده برای بازار رمزارزها

آنچه که تا کنون رخ داده نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال از سقوطی مرگبار نجات یافته و در ادامه باید دید که وجود قوانین و مقررات و نظارت‌هایی که ایالت متحده بر بازار رمزارزها اعمال خواهد کرد چه تاثیر مثبتی در دنیای ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

با اطلاع از بازار و حواشی که امروزه به دلیل قوانین سختگیرانه چین اعمال شده است بهتر می‌توان ورود و خروج به‌هنگام خود را در بازارهای ارزهای دیجیتال مشخص کرد. آنچه که از جمعه به بعد بدست آمده نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی و باثباتی را طی می‌کنند؛ اما با این‌حال باید دید که در ادامه سرمایه‌گذران بزرگ چه واکنشی به این دست از خبرها دارند.

آیا این مطلب مفید بود؟
۲۸۰ نظر

۵
۲۸۰

همه آنچه که باید درباره رشد رمزارزها در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها