سود تو پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱؛ حرفه‌ای‌ها در مورد بیت کوین چگونه فکر می‌کنند؟ - سود تو

رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تا ۲۰۰ هزار دلار در طی سال جدید، به یک پیشبینی رایج در میان تحلیلگران تبدیل شده است. حتی بعضی از تحلیلگران این قیمت‌ها را هدف بسیار ساده‌ای برای بیت کوین می‌دانند. حدس و گمان در مورد قیمت بیت کوین و ارزش آن در آینده همچنان داغ‌ترین موضوع بحث افراد علاقه مند به بازار سرمایه و تکنولوژی است. اگر شما هم به دنبال پیش بینی وضعیت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ هستید با صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال سود تو همراه باشید.

سرفصل‌های این آموزش

آیا رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مشابه سال ۲۰۱۷ است؟

به گزارش کوین تلگراف، در حال حاضر بازار بیت کوین، کاملاً گاوی و صودی است. پادشاه ارزهای دیجیتال در طی یک سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است. یک بار دیگر در سال ۲۰۱۷ نیز شاهد چنین رشدی در قیمت بیت کوین بودیم، اما به نظر می‌رسد شرایط حالا با آن زمان متفاوت است. نکته اول اینکه بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین نتنها شکسته شد بلکه به راحتی به یک کف قیمتی برای صعود به قیمت‌های بالاتر از ۲۰ هزار دلار تبدیل گشت.

نکته دوم هم مربوط به سرمایه گذاران نهادی و استقبال شدید آن‌ها از رشد قیمت بیت کوین می‌شود. قسمت اعظمی از خریداران بیت کوین، مؤسسات و سرمایه گذاران نهادی هستند و هنوز مردم عادی و خریداران خرد به طور کامل وارد بازار نشده‌اند. بنابراین می‌توان گفت وضعیت بازار در حال حاضر با سال ۲۰۱۷ که منجر به ریزش شدید از سقف قیمتی شد متفاوت است. اما نظر تحلیل گران حرفه‌ای و پیش بینی آن‌ها در مورد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ چیست؟

سیل پول و اعتبار ارزش دارایی‌هایی مانند بیت کوین را تغییر می‌دهد!

پیش بینی ۶ رقمی شدن بیت کوین به یک پیش بینی عادی تبدیل شده است. سرمایه گذاران بزرگ و میلیاردر مانند Ray Dalio معتقدند که بیت کوین در حال تبدیل شدن به یک دارایی ارزشمند قابل ذخیره سازی در کنار طلا است. او در reddit عنوان کرده بود:

ما شاهد سیل پول و اعتباری هستیم که باعث افزایش قیمت بسیاری از دارایی‌ها می‌شود و ثروت را به گونه‌ای توزیع می‌کند که سیستم مالی گذشته دنیا جوابگوی آن نیست. این موضوع ارزش پول و اعتبار ما را تهدید می‌کند.

او اضافه کرد: “احتمالاً این سیل پول و اعتبار به این زودی‌ها کاهش نخواهد یافت و ممکن است ارزش پول را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین باید علاوه بر ایجاد تنوع در ذخیره ارزهای کشورهای مختلف، باید دارایی‌های متنوعی را نیز برای سرمایه گذاری انتخاب کرد.” بنابراین از نظر ری دالیو بیت کوین باید در سبد سرمایه گذاری افراد در کنار سایر دارایی‌ها مثل طلا حضور داشته باشد.

آیا بیت کوین به قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۱ خواهد رسید؟

مارک یوسکو، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Morgan Creeks، معتقد است قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. بیت کوین برای رسیدن به این پیش بینی باید حداقل ۳۰۰ درصد دیگر در سال جدید رشد کند. در حالی در سال گذشته تنها ۲۰۰ درصد رشد نصیب بیت کوین شد.

علاوه بر یوسکو، سازنده مدل پیشبینی سهام S2F که بانام کاربری PlanB در توییتر شناخته می‌شود نیز مدعی است بیت کوین به دلیل “کمبود منابع باقی مانده” به قیمت بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. او در دفاع از پیش بینی مدل S2F گفته بود:

من هیچ شکی ندارم پیش بینی مدل S2FX از بیت کوین کاملاً قابل اعتماد است و بیت کوین قبل از دسامبر ۲۰۲۱ محدوده قیمتی ۱۰۰ تا ۲۸۸ هزار دلار را لمس خواهد کرد.

این ادعا مربوط به یک ماه پیش است. نکته جالب اینجاست در طی یک ماه گذشته بیت کوین بر اساس خط میانگین روند مدل S2F حرکت کرده است.

قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار برای بیت کوین در سال ۲۰۲۱ منطقی است؟

بعضی از تحلیلگران پا را فراتر گذاشته‌اند و حتی قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار را برای بیت کوین به عنوان یک هدف ساده در نظر می‌گیرند. Will Woo تحلیلگر معروف معتقد است در حال حاضر شواهد بیشتر نشان دهنده رایج شدن استراتژی «Holding» در بین سرمایه گذاران است و از طرفی میزان عرضه بیت کوین توسط صرافی‌ها نیز به دلیل کمبود ذخایر، کاهش پیدا کرده است.

وو لی در این باره می‌گوید:

 ۲۰۰ هزار دلار برای هر بیت کوین در سال ۲۰۲۱ کاملاً منطقی است و حتی ۳۰۰ هزار دلار نیز دور از ذهن نیست. از صعودی بودن بازار در سال ۲۰۲۱ مطمئن هستم.

آیا قیمت طلای دیجیتال به ۴۰۰ هزار دلار یا بیشتر نیز می‌رسد؟

بازار گاوی و صعودی بیت کوین باعث شده تا پیش بینی‌های بالای ۳۰۰ هزار دلار نیز از گوشه و کنار شنیده شود. نکته جالب اینجاست که اکثر این پیش بینی‌ها از سوی سرمایه گذاران سنتی و تحلیلگران بانک Citibank (بانک شهر نیویورک با قدمت بیش از ۲۰۰ سال) و بانک JPMorgan (بزرگ‌ترین بانک آمریکا) انجام گرفته است. پیش بینی قیمت بیش از ۳۱۸ هزار دلار و تبدیل شدن بیت کوین به عنوان ارزشمندترین دارایی جهان بالاتر از طلا توسط این بانک‌ها نشان دهنده تغییر نگاه بازار سنتی به بیت کوین است.

علاوه بر این بنیانگذاران صرافی Gemini پیش بینی قیمت بالاتر از ۵۰۰ هزار در بلند مدت را داشته‌اند. آن‌ها معتقدند:

بیت کوین در حال تبدیل شدن به طلایی ارزشمندتر از طلا است!

با این حال، ورود احساسی به بازار بیت کوین می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بسیاری از تحلیلگران محافظه کار با شک به بازار بیت کوین نگاه می‌کنند. در چنین شرایطی تنها تحلیل درست و بدور از احساس می‌تواند به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کند. اگر قصد خرید و فروش بیت کوین را دارید سود تو بهترین مکان برای شما است.

آیا این مطلب مفید بود؟
۴۱ نظر

۵
۴۱

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱؛ حرفه‌ای‌ها در مورد بیت کوین چگونه فکر می‌کنند؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها