سود تو پیش بینی معامله گران از آینده اتریوم بعد از عبور از قیمت ۳۰۰۰ دلار - سود تو

اتریوم از سقف ۳۰۰۰ دلاری خود عبور کرده است و معامله گران حرفه‌ای اتریوم در حال حاضر پیش بینی می‌کنند که این اتفاق می‌تواند باعث ایجاد روند صعودی بعد از ۷۹ روز شود. با سود تو همراه باشید تا به بررسی نظرات و نکات معامله گران حرفه‌ای بپردازیم.

به گزارش کوین تلگراف، در این هفته، هاردفورک اتریوم لندن بدون هیچ مشکلی کامل شد و سرمایه گذاران اتریوم با توجه به رخ دادن این هاردفورک بسیار مهم، چشم انتظار قیمت‌های بالاتر از ۳۱۰۰ دلار هستند.

داده‌های تریدینگ ویو و کوین تلگراف نیز نشان می‌دهد که قیمت اتر در مدت کوتاهی پس از آغاز به کار هاردفورک لندن با افت کمی رو به رو شد اما بلافاصله خریداران قدرتمندانه وارد بازار شدند و قیمت آن را با بیش از ۲۸۰۰ دلار، یعنی بالاترین قیمت اتریوم از ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) رساندند. رشد قیمت بیت کوین به بالاتر از ۴۴ هزار دلار، باعث تقویت حرکت صعودی اتریوم شد و در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار با قیمت بیش از ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

اکنون که شبکه اتریوم بدون بدون هیچ مشکلی بعد از بزرگترین به روزرسانی سال جاری به کار خود ادامه می‌دهد، در ادامه این مطلب نگاهی به انتظارات معامله گران و تحلیلگران از آلت کوین‌های برتر می‌اندازیم.

نمودار روزانه اتریوم و مقاومت‌های پیش رو
نمودار روزانه اتریوم و مقاومت‌های پیش رو

بسته شدن کندل بالاتر از مقاومت هفتگی باعث گسترش روند صعودی خواهد شد

Rekt Capital که یکی از تحلیلگران شناخته شده برای معامله گران است، معتقد است که مقاومت هفتگی آلت کوین‌ها می‌تواند یک مانع مهم برای ادامه روند صعودی فعلی باشد. او در یکی دو روز گذشته در توییت های خود به صورت جزئی حرکت اتریوم در عبور از سقف ماهانه ۲۷۷۷ دلار و سپس بازپس گیری ۳۰۰۰ دلار و عبور از آن و نزدیک شدن به مقاومت جدید در ۳۲۶۵ دلار را مورد بررسی قرار داده است. او معتقد بود عبور از مقاومت هفتگی اتریوم و پشت سر گذاشتن سقف ۲۷۷۷ دلار مهم‌ترین نشانه ایجاد یک روند صعودی مطمئن است. او معتقد بود که بعد از عبور از این مقاومت بسیار مهم، تا بالاترین قیمت تاریخی اتریوم یعنی حدود ۴۴۰۰ دلار، مقاومت خاصی وجود نخواهد داشت. اتفاقی که در حال حاضر رخ داده است و باید ببینیم این انتظار و پیش بینی تا چه حد به واقعیت نزدیک خواهد بود.

سوزاندن اتریوم باعث افزایش قیمت آن خواهد شد

SpinTrades معامله گر و تحلیل گر معروف دیگری است که پیش از رسیدن قیمت اتریوم به ۳۰۰۰ دلار پیش بینی کرده بود در صورت عبور اتریوم از این مقاومت، شاهد افزایش قیمت آن تا ۳۳۰۰ دلار خواهیم بود.

یکی از جذاب‌ترین به روز رسانی‌های هاردفورک لندن، مکانیسم جدید سوزاندن اتریوم است که باعث خارج سازی حجم قابل توجهی از سکه‌های اتر از شبکه اتریوم می‌شود. به گفته الکس کروگر، تنها در ۷ ساعت اول بیش از ۲۱۶۰ اتر سوزانده شد و در طی دو روز گذشته مجموعاً بیش از ۱۴ میلیون دلار اتریوم سوزانده شده است. تصور بر این است که اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت اتریوم نیز افزایش می‌یابد.

بنابراین طبق پیش بینی‌ها و انتظارات معامله گران اتریوم، باید منتظر ادامه روند صعودی دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار در آینده نزدیک باشیم. هرچند همیشه احتمال اشتباه بودن پیش بینی‌ها نیز وجود دارد. از طرفی حرکت صعودی بیت کوین و اتریوم می‌تواند باعث رشد قیمت سایر آلت کوین‌ها نیز شود. موضوعی که در حال حاضر باعث سبز شدن بازار ارزهای دیجیتال شده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
۵۴۱ نظر

۵
۵۴۱

پیش بینی معامله گران از آینده اتریوم بعد از عبور از قیمت ۳۰۰۰ دلار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : اخبار رمزارزها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها